  • 21. Data: 2014-04-27 13:07:58
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: spc <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-04-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > No i to jest dopiero ciekawostka.
    > Dziekuję za podpowiedź.
    > Musze poszukać, który człon zespołu sciagająco-dekodująco-wyswietlającego
    > powoduje taki chocholik.

    U mnie też każde słowo jest podzielone, prawie każde, bo "nagle" jest OK.

  • 22. Data: 2014-04-27 16:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spc s...@m...mydevil.net ...

    > U mnie też każde słowo jest podzielone, prawie każde, bo "nagle" jest
    > OK.

    Czyli jednak coś jest na rzeczy.
    Pytanie czy to nasze czytniki sa niedostosowane do nowej rzeczywistości?

  • 23. Data: 2014-04-27 17:59:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

    Żadne. :) Szukałem choćby jednego -- nie znalazłem.
    Dać sanpy? Nawet wrzuciłem tekst do innego pliku,
    którzy przejrzałem edytorem ,,heksadecymalny'', aby
    sprawdzić, czy nie ma ukrytych znaków lub czegoś,
    co wygląda jak spacja, ale spacja nie jest.

    Tego sprawdzenia nie dokonałem starannie; pobieżne
    sprawdzenie niczego ,,ciekawego'' nie wykazało.

    Być może samo kopiowanie wprowadziło niepotrzebne poprawki.
    Raczej nie, ale nie dam sobie uszu odciąć w razie swej wpadki.

    Jej tekst jest [wyjątkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

    > A kto Cię obraża?

    Ten, kto mnie wyzywa od Troli itp. Szkoda mi czasu na
    szukanie, ale gdyby ktoś mi stosownie zapłacił :) za
    szukanie, znalazłbym mrowie postów, w których jestem
    obrażany. Jednym z obrażających mnie był Kawecki, ale
    akurat ten wykazał się głupotą zdumiewającą, przez co
    trudno mieć pretensję do niego. Można natomiast mieć
    pretensję do tych, którzy go bronili -- do M$ choćby.

    Ty zaś znajdź od wczoraj choćby jeden post, w którym
    kogoś obraziłem. Dlaczego od wczoraj? Bo dzisiejszej
    nocy niemal ogłuchłem na lewe ucho. Mam nadzieję, że
    to ucho wróci choćby do wczorajszego stanu. Na razie
    jest tak, jakby w tym uchu utkwił stoper. Oczywiście
    sprawdziłem -- oba stopery wydobyte z obu moich uszu
    są kompletne.

    Uderzanie czymś metalowym w zęby jest słyszane
    poprawnie, o ile u mnie w ogóle można mówić
    o poprawnym słyszeniu.

    Natomiast słyszenie dźwięków niesionych powietrzem jest
    (co najmniej) upośledzone w porównaniu z wczorajszym
    słyszeniem -- też mocno upośledzonym.

    Obok problemu ze słyszeniem, pojawił się gwizd w obu uszach.

    Innymi słowy -- Bóg zauważa, że nie obrażanie kogoś przeze mnie
    jest powodem moich problemów ze słyszeniem? Fajnie, że Bóg mnie
    broni, ale ja bym wolał słyszeć poprawnie. :)

    W obu uszach mam gwizd a lewe jest jakby zatkane.
    Pomaga nagrzewanie ucha ręką. :)

    > I to powoduje, że możesz odpowiadać w jednym poście na 5 innych?

    Mogę odpowiadać tak, jak uznaję za stosowne.
    Ty (i inni także) zaś możesz (mogą) nie czytać
    tego, co ja piszę. :)

    Odpowiadam tak, aby nie mnożyć niepotrzebnie postów.
    Post zawiera nagłówki. Jeśli post liczy sobie 5 kB,
    dodatkowe linie nagłówkowe niewiele ,,kosztują'', ale
    dodanie tych kilku linii do kilku linii treści postu
    jest marnotrawieniem miejsca.

    > To coś z "przyjętej" jak się wykaże odrobinę dobrej woli...

    > Ale przecież nie chodzi o to "co", tylko "jak"...

    MZ napisała poprawnie. Można zastanowić się nad pisaniem
    'wczoraj' -- ale tu skopiowała cudzą ,,mądrość''.

    Co więcej -- podała źródlany ;) link -- czego brak kej zarzucono.

    Nie wiem, po co wstawiła to:

    Samsung Glaxy S2 Samsung Glaxy S2 Foto: Shutterstock

    Ale to są drobizgi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-04-27 18:16:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535cd0c0$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat do takiego zapalenia telefonu wiele nie trzeba, no i nie musi być zaraz to
    Samsung czy iPhone. Sam miałem w zeszłym
    > tygodniu takie zdarzenie. Schowałem do kieszeni swojego Acera, jednak jakoś tak się
    złożyło że nie wyłaczyłem aparatu foto, ktorym
    > wcześniej robiłem fotki. Ile to trwało, nie wiem, ale w czasie robienia zakupów w
    markecie telefon zaczął wydawać takie jakieś
    > dziwne, nigdy nie słyszane wcześniej dźwięki. Wkładam rękę do kieszeni a telefon
    gorący że prawie nie idzie dotknąć, na ekranie
    > komunikat - "Przegrzanie baterii, wyłącz urządzenie".. Tak myślę że jeszcze z 5
    minut to o ile by nie wybuchł to co najmniej by
    > się zapalił.

    Ekstra!! komputer, który nie tylko nie pilnuje człowieka, ale
    wymaga uwagi od tegoż człowieka!!! IMO powinieneś zgłosić swój
    problem serwisowi Acera. Telefon ma możliwość kontrolowania
    temperatury i powinien mieć bezpieczniki termiczne.

    Co zaś tyczy się wybuchów akumulatorowych -- akumulatory mają
    zawory wyrównujące ciśnienia. Po takim upuszczenie ,,nadmiaru''
    akumulator nie odzyska swej pojemności elektrycznej, ale
    przynajmniej nie wybuchnie.

    Zacznijcie szanować ludzkie zdrowie! Przestańcie gloryfikować
    ,,technikę''!!! Owa ,,technika'' ma SŁUŻYĆ ludziom!!!!
    Zacznijcie wdrażać przykazania (tutaj --> nie zabijaj) czynami,
    nie pustymi uchwałami. Żądanie szacunku dla ludzkiego życia nie
    traktujcie jako ,,brutalny atak na Kościół''

    () Pies, który pogryzł ,,swego'' człowieka jest usypiany.

    () Telefon zabijający czy kaleczący człowieka musi być
    wymieniiny lub naprawiony!!

    () I człowiek-morderca (czy lekarz, czy nauczyciel,
    czy robootnik) musi być ,,naprawiany''.

    Zacznijcie wymagać od producentów szacunku dla ludzkiego życia!!
    Mają na to pieniądze -- iPad ma w zapasie więcej gotówki niż rząd
    USA i rządy kilku innych państw razem wzięte!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-04-27 19:19:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-26 12:53, Marek pisze:

> [...]

    Naucz się czytać. Linka podałam. Mogłabym wkleić jeszcze raz, ale mi sie
    nie chce.

    --
    animka

  • 26. Data: 2014-04-27 19:24:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-27 13:07, spc pisze:

    > U mnie też każde słowo jest podzielone, prawie każde, bo "nagle" jest OK.

    To może zacznij korzystać teraz z jakiegoś afrykańskiego serwera to
    będziesz lepiej widział niż tu, u siebie:

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-04-27 19:41:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

    Dogłębniejsze ;) badanie wykazuje to:

    Dziew­czyn­ka

    co może być wyświetlane u Ciebie jako:

    Dziew-czyn-­ka

    lub jakoś podobnie. Dodatkowy znak to AD w układzie
    szesnastkowym. (czyli 173 w dziesiętnym?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-04-27 20:29:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ljjfgu$tu9$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Dziew-czyn-­ka

    > lub jakoś podobnie. Dodatkowy znak to AD w układzie
    > szesnastkowym. (czyli 173 w dziesiętnym?)

    Budzik -- nie rób wiochy. ;) Przywróć mi dobry słuch,
    skoro przyznałem, że są tam (w poście Animki) dziwne
    dodatkowe znaki. :)

    Jeśli natychmiast nie przywrócisz mi dobrego słuchu -- wprowadzę
    sankcje! Oto pierwsza z nich: Na tablecie też nie widać tych
    znaczków. Używam na tablecie tego programu:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl
    NewsGroup Reader

    a na PeCecie OE pod WXP.

    Kolejną sankcją może być inny czytnik, pod którym tez nie widać nic niepokojącego!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-04-27 20:56:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli jednak coś jest na rzeczy.
    > Pytanie czy to nasze czytniki sa niedostosowane do nowej rzeczywistości?

    U+00AD

    ­

    c2 ad

    SOFT HYPHEN

  • 30. Data: 2014-04-27 22:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Budzik -- nie rób wiochy. ;) Przywróć mi dobry słuch,
    > skoro przyznałem, że są tam (w poście Animki) dziwne
    > dodatkowe znaki. :)

    :)
    Wspołczuje choroby ale to niestety jescze nie ten stopien megalomani zebym
    leczył. I to na odległośc!

> [...]
    > &hl=pl NewsGroup Reader
    >
    > a na PeCecie OE pod WXP.
    >
    > Kolejną sankcją może być inny czytnik, pod którym tez nie widać nic

    Starych drzew się nie przesadza...
    Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews i juz sie raczej na
    nic innego nie przesiąde... :)

    Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko jakis błąd - na szczescie
    sporadyczny.