eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSamsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie kabel sygnałowy:) › Re: Samsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie kabel sygnałowy:)
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie
    kabel sygnałowy:)
    Date: Tue, 20 Jul 2021 17:35:07 +0200

    W dniu 2021-07-17 o 18:39, Roman Tyczka pisze:

    > Sytuacja dziwna, możesz sprawdzić ten dysk w innym kompie?

    Sprawdzony. To samo

    > No właśnie, o tym też teraz pomyślałem. Niedawno kupiłem dysk NVMe
    > Samsunga, miał niską wydajność na PCIe gen4, miło, że płyta wspiera i on
    > wspiera. Pomogło dopiero updatowanie firmware, który się pojawił po
    > zakupie. Zatem masz aktualny firmware?

    Najnowszy.

    > Jeszcze bym jakiegoś Linuksa live sprawdził, może drajwer chipseta/dysku
    > się gryzą?

    Driver od chipsetu został w systemie zmieniony na taki od AMD. Nie
    poprawiło to nic i nie pogorszyło:)

    Poszedłem inną drogą. Zadzwoniłem do supportu Samsunga tak jak
    planowałem (czas oczekiwania 2 sekundy!!) Oczywiście zbyli mnie, żebym
    opisał problem, bo gościu nie będzie notował no więc wysmażyłem
    łopatogolicznego PDF'a z opisem i zrzutami z ekranu i właśnie poszło:)
    Mają odpowiedzieć w ciągu 24h, ale nie obiecuję sobie za dużo. Wymyślą
    coś, że to moja wina i żebym spadał:( Wygląda na to, że problem
    pozostanie nierozwiązany:( Tak, tak, szklanka całkowicie pusta i do góry
    dnem wywrócona:( Dysk się zajedzie i po zawodach (to szkodzi dyskowi?
    takie błędy?)
    Ale zobaczymy, a nóż widelec... człowiek głupi się łudzi:( Odszczekam tu
    publicznie jak sprawa będzie miała pozytywny finał:)

    Jak chcesz moje wypociny poczytać to wstawiam plik PDF, który dostał
    support Samsunga (dostępny przez 7 dni):

    https://www.filemail.com/d/oltkoopmequjmmn

    (wszystkie pokazywarki PDF online jakie znalazłem na szybko nie
    pozwalały na podgląd online bez pobierania w wersji darmowej, więc jak
    się nie boisz to kliknij, "wyrusów" nie ma:) Masz podgląd pierwszej
    strony, ale dopiero po kliknięciu w link:(

    --
    t0maszek