  • 11. Data: 2009-03-14 21:38:37
    Temat: Re: SanDisk Extreme III SDHC
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    2late wrote:

    > A z drugiej strony w laptopie mma czytnik jakies "5 in 1" to jest
    > wystarczajaco szybkie?

    TO zalezy jakiego chipa wsadzili do twojego notebooka ;-) Loteria ;-) 20MB/s
    te nowsze wspieraja na 95%.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-03-15 03:04:27
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > Dodajmy ze Ultra II osiaga ~18MB/s przy odczycie i zapisie (gwarantowane
    > 15MB/s) co przy maksymalnych 20-21MB/s dla SDHC jest wynikiem bardzo
    > dobrym. Zeby uzyskac 30MB/s z Sandiska Ultra III trzeba uzywać specjalnego
    > czytnika wspierajacego transfery z kart SD(HC) szybsze niz wspomniane
    > 20-21MB/s - tylko gdzie taki czytnik kupic?

    Bawil sie ktos ze juz tak podkleje sie pod watek SanDiskiem Extreme FireWire
    Reader? Jakie toto cos osiaga predkosci? Warto sie tym interesowac?

  • 13. Data: 2009-03-15 10:34:06
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "HALF&HALF" napisał
    > Bawil sie ktos ze juz tak podkleje sie pod watek SanDiskiem Extreme
    > FireWire Reader? Jakie toto cos osiaga predkosci? Warto sie tym
    > interesowac?
    bawić nie bawił, ale teoretycznie USB 2.0 powinno być ciut szybsze od
    IEEE1394 (480 vs 400 Mbps)

  • 14. Data: 2009-03-15 11:02:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpiliv$eiv$1@news.onet.pl>,
    "akara0" <a...@W...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "HALF&HALF" napisał
    > bawić nie bawił, ale teoretycznie USB 2.0 powinno być ciut szybsze od
    > IEEE1394 (480 vs 400 Mbps)

    No wlasnie nie. W praktyce firewire jest szybsze od USB 2.0.

    TA

  • 15. Data: 2009-03-15 11:16:46
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik napisał
    > No wlasnie nie. W praktyce firewire jest szybsze od USB 2.0.

    dlatego napisałem, że "teoretycznie"
    a praktyki z FW nie mam żadnej (poza tym że miałem kontroler w poprzedniej
    płycie)

  • 16. Data: 2009-03-15 16:47:49
    Od: 2late <d...@w...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > No wlasnie nie. W praktyce firewire jest szybsze od USB 2.0.

    Firewire tez jest w dwoch wersjach: 400 i 800, wiec tez sa roznice
    predkosci. Niby mam firewire w laptopie i w dysku twardym zewnetrznym ale
    jakies niekompatybilne. I tak, btw, lacze to przez interface serial ATA.

    --
    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
    Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

  • 17. Data: 2009-03-15 17:58:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpjbfd$r7f$1@inews.gazeta.pl>, 2late <d...@w...pl>
    wrote:

    > Firewire tez jest w dwoch wersjach: 400 i 800, wiec tez sa roznice
    > predkosci.

    Ja mowilem o firewire 400.
    Bylo juz o tym niedawno na grupie.

    >Niby mam firewire w laptopie i w dysku twardym zewnetrznym ale
    > jakies niekompatybilne.

    A to nie wiem. Co to znaczy niekompatybilne? Moze kabel musisz kupic
    odpowiedni?

    > I tak, btw, lacze to przez interface serial ATA.

    Tego nie rozumiem.

    TA

  • 18. Data: 2009-03-15 18:01:15
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "2late" napisał
    > Firewire tez jest w dwoch wersjach: 400 i 800
    no niby są, tyle że nie widziałem jeszcze urządzenia które obsługuje FW800

  • 19. Data: 2009-03-15 19:47:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > A to nie wiem. Co to znaczy niekompatybilne? Moze kabel musisz kupic
    > odpowiedni?

    Kable mam ale to moje firewire w laptopie jest jakos ograniczone tylko do
    multimediow typu kamera lub cos w tym rodzaju.
    A najlepiej to ilustruje ten obrazek, dwa rozne gniazdka:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Wtyczki_FireWire.j
    pg

    > Tego nie rozumiem.

    No bo ja pisze o dysku twardym zewnetrznym ktory ma kilka interface'ow:
    USB2, Firewire 400, Firewire 800, i eSATA. eSATA jest najszybszy wiec z
    tego korzystam i nie zawracam sobie glowy firewire.

  • 20. Data: 2009-03-15 19:48:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    akara0 wrote:

    > no niby są, tyle że nie widziałem jeszcze urządzenia które obsługuje FW800

    Moj dysk twardy obsluguje. ;)
    Tyle ze nie korzystam.