    Subject: Re: Ścieżka dźwięku
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Mon, 28 Oct 2019 15:17:27 +0100

    W dniu 27.10.2019 o 20:15, Adam pisze:

    > Czy Twój loader transkoduje przy ściąganiu?
    >
    > Ja używam UmmyVideoDownloader, ale nie zauważyłem takich problemów.
    > Programik stara się zrzucać materiał w MP4 w maksymalnej jakości i
    > chyba bez transkodowania, jeśli jest taka możliwość.
    > Z tym, że mam jakąś starszą wersję, bo mi się już licencja skończyła,
    > a miałem z jakiejś promocji rocznej.

    Nie, pobieram oryginały, natomiast ze względu na to że telewizory czy
    inne urządzenia odtwarzają bardzo ubogą listę obsługiwanych plików
    multimedialnych konieczna jest późniejsza konwersja do np MPEG.

    Ja zasadniczo używam dwu programów do ściągania filmów, - Wise Youtube
    Downloader i Videodownloader for Youtube. W tym pierwszym przy
    niektórych pobraniach jest opcja wybierania formatu ściąganego pliku,
    ale na ogół oba programy nie dają wyboru. Oczywiście nic mnie nie trzyma
    przy tych programach, gdyby tylko była pewność że to za ich sprawą są te
    kłopoty z synchronizacją na linii audio-video pobranego filmu to bez
    żalu je pożegnam.