  • Data: 2019-04-27 12:37:17
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji - ceny wróciły do normy
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne - mój stary osignął pełnoletniość i w ciągu 9 lat u mnie dwa razy
    > był dobijany. Raz rutynowo, dwa po wymianie sprężarki.

    ja się opiekuję dwoma autami z klimą. co rok - dwa lata muszą być
    "nabijane" Czasem uchodzi 30% czynnika, czasem 90%. w norauto dodali
    środka fluorescencyjnego - brak wycieków. pojechałem do chłopka co w
    swoim garażu nabija klimę, dodał środka, kazał przyjechać za parę dni i
    sprawdzał (ten chociaż miał ciemno w garazu) niema widocznych wycieków.
    teraz się wnerwiłem kupiłem butle r134a i będę sam dolewał

    ToMasz