    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Skąd skrapla się woda w kompresorze powietrza?
    Date: Sun, 5 Mar 2023 22:11:19 +0000 (UTC)

    WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Radzę pochylić rury instalacyjne tak, by skropliny spływały w jedno
    > miejsce i tam zrób pułapkę (zbiorniczek i zaworek).

    Generalnie tak jest, tylko jedna z rur idzie w ziemi między altanką i
    blaszakiem, tego nie odwodnię.

    > Sprężone powietrze ma większą wilgotnosć względną, więc czasem może za
    > sprężarką pojawić się mgła. Warto więc dać odwadniacz na wylocie ze
    > sprężarki.

    Ten już jest, i łapie trochę wody, ale nie całą. Za sprężarką też zrobiłem
    pułapkę (grawitacyjną) i w niej też się trochę wody zbiera.

    --
    Skandal dopingowy w Pucharze Narodów Aryki, u jednego z zawodników nie
    wykryto AIDS. Pewnie spadną w rankingu HIVa.