  • 1. Data: 2012-04-01 19:32:12
    Temat: Skradziony/porzucony Civic Poznań
    Od: Tomek Mentzel <t...@o...pl>

    Nie zginęła komuś ostatnio zielona Honda Civic, rocznik na oko 94,
    liftback? Rejestracja chyba PO 40XXX. Konsola "drewniana"
    Stoi u mnie koło garaży od kilku dni, z rozwalonym całym prawym bokiem,
    wygląda jakby brała udział w wypadku i jakoś doczłapała się w to miejsce
    i stoi ukryta za budynkiem.
    Poznań, Górczyńska 25

  • 2. Data: 2012-04-01 19:36:52
    Temat: Re: Skradziony/porzucony Civic Poznań
    Od: Tomek Mentzel <t...@o...pl>

    http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/39/38
    /C23393845_6.jpg

    taka jak ta, czyli od 95 w z wyż

  • 3. Data: 2012-04-01 21:13:15
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-01 19:32, Tomek Mentzel pisze:
> [...]
    > Stoi u mnie koło garaży od kilku dni, z rozwalonym całym prawym bokiem,
    > wygląda jakby brała udział w wypadku i jakoś doczłapała się w to miejsce

    Zadzwoń na 997 - do tygodnia powinni się zainteresować...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2012-04-01 21:46:24
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.04.2012 19:32, Tomek Mentzel pisze:
> [...]
    > Stoi u mnie koło garaży od kilku dni, z rozwalonym całym prawym bokiem,
    > wygląda jakby brała udział w wypadku i jakoś doczłapała się w to miejsce

    jak już napisali... Zadzwoń na policje i podaj rysopis, może ktoś gdzieś
    szuka. A jak ktoś samochód "zgubi", to policja jest jednym z pierwszych
    miejsc gdzie się "szuka"..

    Może warto też zadzwonić na posterunek odpowiedni dla miejsca
    zarejestrowania, jeżeli tablice nielokalne...

  • 5. Data: 2012-04-01 22:14:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomek Mentzel

    > Nie zginęła komuś ostatnio zielona Honda Civic, rocznik na oko 94,
    > liftback? Rejestracja chyba PO 40XXX.

    Może to megrimsa? Chodzą słuchy, że wszystkie auta w Poznaniu są jego. :>

  • 6. Data: 2012-04-01 23:42:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

> [...]
    > Stoi u mnie koło garaży od kilku dni, z rozwalonym całym prawym bokiem,
    > wygląda jakby brała udział w wypadku i jakoś doczłapała się w to miejsce

    podobna honda stała długi czas na jeżycach, tylko że czerwony hatchback
    z jakimis chinskimi leksusami z tyłu. na szamarzewskiego, w strone rynku
    jeżyckiego. stała ponad rok i zarastała mchem. teraz chyba jąusunęli, bo
    pas ruchu dla rowerów zrobili.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-04-02 08:13:42
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-01 21:13, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Zadzwoń na 997 - do tygodnia powinni się zainteresować...

    zawsze warto tutaj najpierw zapytać, jak zgłosisz na 997 to sobie
    statystyki podreperują, a tego przecież nie chcemy ;)

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-04-02 09:35:10
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-01 23:42, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > z jakimis chinskimi leksusami z tyłu. na szamarzewskiego, w strone rynku
    > jeżyckiego. stała ponad rok i zarastała mchem. teraz chyba jąusunęli, bo

    No to na pewno ta sama - mchem zarosła i jest teraz zielona :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 9. Data: 2012-04-02 15:07:50
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-02 09:35, Miroo pisze:

    > No to na pewno ta sama - mchem zarosła i jest teraz zielona :)

    ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-04-02 17:20:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 19:32:12 +0200, Tomek Mentzel napisał(a):

    > Nie zginęła komuś ostatnio zielona Honda Civic, rocznik na oko 94,
    > liftback? Rejestracja chyba PO 40XXX. Konsola "drewniana"

    Zgłoś policji, oni wiedzą co komu zginęło.
    --
    Jacek