  • 1. Data: 2015-07-19 00:56:13
    Temat: Skuter - co jest nie tak ? Help
    Od: Duchu232 <Duchu232@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam ! Posiadam skuter 4t .. jest z nim pewien problem. Palić to pali bez
    problemu, jeździc hmm jeździ ale 20-30 bo sie dławi. Po odpaleniu slychac
    w silniku stukanie ( cos jakby całym silnikiem w ramie trzęsło ) a nie mam
    pojęcia co może być tego przyczyna. Jeśli mieliście podobny kłopot lub
    wiecie jak naprawic tę usterke to pomóżcie! :)

  • 2. Data: 2015-07-19 01:52:26
    Temat: Re: Skuter - co jest nie tak ? Help
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    >Użytkownik "Duchu232" napisał w wiadomości grup
    py.scigacz.pl...
> [...]
    >pojęcia co może być tego przyczyna. Jeśli mieliście podobny kłopot lub
    >wiecie jak naprawic tę usterke to pomóżcie! :)

    Brak zasilania w paliwo i spalanie stukowe mogą świadczyć o uszkodzonym
    (brudnym) gaźniku lub mechanizmie wtrysku paliwa.
    Oczywiście to tylko domysły, bo konkretną diagnozę można postawić po
    sprawdzeniu maszyny, a nie po przeczytaniu opisu.