  • Data: 2012-03-23 12:03:58
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janeo nabazgrał(a):

    > Oczywiście nie ma sensu płacić 500-600 zł, ale jeśli już to z listy
    > białej za poniżej 200 zł. Przede wszystkim żeby to coś pracowało
    > dłużej niż 2-3 lata (no i np. nie wybuchło niszcząc płytę...) .

    Ja mam jeszcze 10 IBox-ów 350-400W mających ok 4 lat i działają bez
    problemu czego nie mogę powiedzieć o Cheftecku czy Tracencie które wybuchły
    Druga sprawa to zasilacze nie niszczą płyt tylko zbyt wysoki prąd puszczony
    z sieci :)

    > Są gdzieś w necie dobre opinie o I-BOX?

    W necie pojawiają się tylko złe opinie ... taka jest zasada działania
    inetrnetu :)

    W firmie sprzedajemy zasilacze różnych marek i mnie więcej wiem co pada
    często a co żadko i jaki jest procent uszkodzeń.
    Powiem tak, największy szajs opróc totalnych no-name to zasilacze Modecoma
    .. padają jak muchy.