  • 11. Data: 2012-12-27 01:26:44
    Temat: Re: Skype i WP
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 25-12-2012 22:55, Budzik wrote:
    >Użytkownik Maciej Bebenek m...@t...waw.pl ...

    >No to kupiłem Nokię lumię 610 i spróbowałem zainstalować skype.
    >Niestety mówi mi, że brak zgodności bo telefon ma za mało ramu.
    >
    >WTF?

    Na otarcie łez:
    http://windows-phone.pl/6333-nokia-blokuje-czasowo-s
    kype-dla-lumii-610/
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 12. Data: 2012-12-27 11:55:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zabrakło tylko tym, co mają problemy z łącznikiem. I z netykietą
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/0645970a7c23f
    > 4f5?hl=en

    Tak Waldku, załuważyłem, że jesteśwszystkowiedzący.
    Tylko po co ta grupa...

    > No ale czego spodziewać się po kimś, kogo stać tylko na bezsensowne
    > powtarzanie tego samego pytania co 4 tygodnie.

    Czy obrażanie to też w ramach netykiety masz wpisane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 13. Data: 2012-12-27 11:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na otarcie łez:
    > http://windows-phone.pl/6333-nokia-blokuje-czasowo-s
    kype-dla-lumii-610/

    bardzo na otarcie łez, biorąc po uwagę, że na forum skype wpisy o
    poprawieniu wyświetlania kamerki na urządzeniach samsung (odwrócony obraz)
    są już z 2011 roku i nadal skype nic z tym nie zrobił...
    Więc nie liczę na szybką premierę wersji Lite.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 14. Data: 2012-12-27 12:23:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.12.2012 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > nie wierzę żeby
    > miało być inaczej bo musiałbym na starcie uznać, że WP to jakaś porażka)

    Po prostu uwierz, ale skoro sam zobaczyłeś i nadal nie wierzysz to nikt Cię
    raczej nie przekona.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2012-12-27 18:37:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po prostu uwierz, ale skoro sam zobaczyłeś i nadal nie wierzysz to
    > nikt Cię raczej nie przekona.

    Miałem nadzieję, że potrzebny jest tylko jakiś knyf.
    Ale poczytałem i widzę, że ktoś mądry inaczej rzeczywiście coś takiego
    wymyślił. WP od MS, skype od MS a jednak zainstalować się nie da.
    Swoją drogą MS mógłby dać Nokii po łapkach za taką reklamę WP.

    Cóż, pozostaje oddać lumię, kupić coś na androidzie i zapamiętać, że jednak
    ostatnie dobre nokie to były 51 i 72. Już przy E52 obiecywałem sobie, że
    nigdy więcej nokii. I po co było wracać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,