  • Data: 2019-09-16 21:40:23
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    w artykule <news:5d7e656f$0$17353$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]

    Miał prawie 52 lata, w lutym tego roku pochował matkę, z którą mieszkał.

    http://www.cmentarzekomunalne.com.pl/mapa/mapa.php?c
    ment=PLNCN&rzad=4&kwatera=S-III-14&grob=8

    Na wiosnę (maj-czerwiec) Sławek sam trafił do szpitala, widać zabrakło mu
    chęci do życia.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)