  • 11. Data: 2012-04-07 09:47:29
    Temat: Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 06.04.2012 21:56, ojciec pisze:
    > Śmierć przy 30 km/h. Wydawało by się co to za siła, tylko lampa
    > stłuczona w samochodzie denata.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypade
    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk
    ,sg.html#galeria-material

    Jakby na to nie patrzeć, akurat tego człowieka szybkość nie zabiła.
    ToMasz

  • 12. Data: 2012-04-07 11:00:32
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-07 09:35, DoQ pisze:

    > Oczywiście, że śmierć nie miała bezpośredniego związku ze stłuczką.
    > Natomiast ów stłuczka mogła być efektem postępującego zasłabnięcia czy
    > jakiegoś zawału. Dla trolla "ojcieca" jest to jednak niewiarygodne.

    Kierowca Seata miał go po prawej stronie kierowce Hondy(denata) a na
    zdjęciach widać że to skrzyżowanie równoległe.Kierowca Seata mówił ze
    patrzył w prawo ale nie widział samochodu, pod koniec skrzyżowania
    pojawił się jak grom z jasnego nieba.

    Było tu poniżej jak to chłop poszedł z buta na komisariat a zabrali mu
    prawo jazdy, tak?

    Rozumiem że moja wypowiedz nie zgadza się z waszym światopoglądem i
    musicie mnie wysłać na stos niczym czarownice, żeby nie zakłócał
    ukierunkowanych myśli. Zamiast wdać się w rzeczową dyskusje lepiej metka
    "Troll" Amen

    Tu jeszcze jeden przykład, że nie trzeba 1000km/h żeby zginąć.

    5260,Ugrzazl_w_trawie__auto_splonelo_wraz_z_kierowca
    .html

    Zaraz "to" powie że mógł zginąć kiedy indziej innego dnia, że już wyrok
    na niego był.

  • 13. Data: 2012-04-07 11:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Apr 2012 09:35:27 +0200, DoQ napisał(a):

    > Oczywiście, że śmierć nie miała bezpośredniego związku ze stłuczką.
    > Natomiast ów stłuczka mogła być efektem postępującego zasłabnięcia czy
    > jakiegoś zawału. Dla trolla "ojcieca" jest to jednak niewiarygodne.

    Sekcje na odleglosc przeprowadzasz ? Moze trafil niesczesliwie potylica,
    moze pekniete zebro serce mu przedziurawilo ..

    J.

  • 14. Data: 2012-04-07 11:28:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 06 Apr 2012 20:01:15 GMT, to napisał(a):
    > begin ojciec
    >
    > Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    > zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    > dowolnego innego powodu.

    Ty sie To smiej, ale ja o podobnej sprawie slyszalem.
    rodak w USA mial drobna stluczke, nikomu nic sie nie stalo, wzial wine na
    siebie, choc tam ucza zeby sie nie przyznawac tak latwo, ubezpieczenie
    zaplacilo za naprawe ... a po pol roku przyszedl pozew na na grube
    pieniadze, bo kierowniczka drugiego auta poronila i twierdzila ze to z winy
    wypadku.

    A w USA takie pozwy traktuje sie powaznie.

    J.

  • 15. Data: 2012-04-07 11:30:55
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-07 09:47, ToMasz pisze:

    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk
    ,sg.html#galeria-material

    > Jakby na to nie patrzeć, akurat tego człowieka szybkość nie zabiła.
    > ToMasz

    Czyli jak by stał z wyłączonym silnikiem, to też by spłonął?

  • 16. Data: 2012-04-07 11:50:52
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał:
    > Natomiast ów stłuczka

    Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
    Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 17. Data: 2012-04-07 12:35:50
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 07.04.2012 11:30, ojciec pisze:

    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk
    ,sg.html#galeria-material

    > Czyli jak by stał z wyłączonym silnikiem, to też by spłonął?
    Temat brzmi: "śmierć przy 30 km/h"
    byłby prawdziwy jakby facet zmarł natychmiast od urazów głowy którą
    uderzył w jakiś element samochodu. Można również zapytać, czy zgon w
    wyniku, stresu, innej choroby, "aktywowany" przedmiotową kolizją,
    nastąpiłby w przypadku poruszania się pojazdem z prędkością 25? 50? Ja
    myślę że tak, bo prędkość, ewentualnie jej zmiana miała tu niewielki
    wpływ
    ToMasz

  • 18. Data: 2012-04-07 13:03:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-04-2012 11:50, Akarm pisze:
    > Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
    > Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

    Powinienem napisać uf stłóczka przygłupie?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 19. Data: 2012-04-07 13:04:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-04-2012 11:03, J.F. pisze:
    > Sekcje na odleglosc przeprowadzasz ? Moze trafil niesczesliwie potylica,
    > moze pekniete zebro serce mu przedziurawilo ..

    Pewnie chciał oszukać przeznaczenie.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 20. Data: 2012-04-07 13:10:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Saturday, April 7, 2012, 1:03:58 PM, you wrote:

    > Powinienem napisać uf stłóczka przygłupie?

    Może wystarczyłaby "owa stłuczka"? I jak cię nazwac?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl