  • 21. Data: 2009-08-19 07:34:29
    Temat: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Ile wynosi mandat za nieczytelne numery rejestracyjne?

    chyba stówke.
    ale jedno pytanie: nie jest czasem tak, że jak się naprawi popsute na
    miejscu, to nie ma za to kary? jak z foliami na szybie (można zerwać)
    lub z popsuta żarówką (wymienić). tablicę też można wyprostować.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 22. Data: 2009-08-19 07:47:37
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Ile wynosi mandat za nieczytelne numery rejestracyjne?

    W zależności czy przyozdobione, czy np zabrudzone.

    Zakrywanie tablic rejestracyjnych lub innych wymaganych tablic albo znaków,
    które powinny być widoczne - 100zł

    Ozdabianie tablic rejestracyjnych oraz umieszczanie z przodu lub z tyłu
    pojazdu znaków, napisów lub przedmiotów ograniczających czytelność tych
    tablic - 50zł

  • 23. Data: 2009-08-19 07:48:24
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ale że co?
    > Na codzień jeździsz tyłem?

    U mnie w okolicy chyba juz wszystko co potrafi pstrykac wali zdjecia w kufer
    :(

  • 24. Data: 2009-08-19 08:30:59
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    f...@g...com pisze:
    > Czesc,
    >
    > Widzialem, ze kilka osob tutaj ma w sygnaturkach iksiksa, wiec kieruje
    > ku nich zapytanie o srednie spalanie i wygodna predkosc przelotowa na
    > trasie na tym moto. Czy 160 to juz za duzo, czy nie? Na Hornetce z
    > polowiewka jest wygodnie, ale jednak powietrze idzie prosto w leb,
    > czyli za niska szybka.
    >
    > Aha, to moze jeszcze pojemnosc baku, zebym sobie wyliczyl zasieg.
    >
    > Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    > beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.
    >
    > DZIEKI!

    Ekonomiczna jazda po górach (czyt. niekoniecznie wolna) bez wkręcania
    powyżej 5-5,5k rpm na 20 litrach (do włączenia rezerwy - 4l) zasięg
    około 300-330km (6,06 - 6,6l / 100km). Mnie się jeszcze nie udało z
    racji, że jeżdżę nim około miesiąca, ale 5,5l - 5l uważam za realne do
    osiągnięcia. Moto 99 rok, pierwsze wersje wtryskowe.

    U mnie szyba turystyczna MRA, SHOEI XR1000 + stopery w uszach, 200 km/h
    przy bezwietrznej pogodzie i słyszysz tylko przyjemny świst silnika
    wkręcanego na obroty. Totalny spokój, zero zawirowań. Mój wzrost ok. 175 cm.

    Fajnie się jeździ, nie czuć aż tak wagi, ale jak ostatnio przejechałem
    się po winklach Fazerem to dał mi taki zastrzyk adrenaliny, że poważnie
    rozważam jego kupno. Oczywiście nie ma co porównywać sprzętów pod
    względem zwrotności i zwinności.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX '99 SPRZEDAM tel. 888 999 577

  • 25. Data: 2009-08-19 08:50:24
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Spider A.J. wrote:
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote

    > A K14 Concours sie nie podobuje?

    Kto wie, nie ma gdzie tym pojezdzic. Bardzo mozliwe, ze nadal kawa, to
    chyba jedyny motocykl, ktory mi sie nigdy nie zepsul:)
    K.14.

  • 26. Data: 2009-08-19 08:54:29
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Soulsick pisze:
    > f...@g...com pisze:
    >
    > Motocykl jest
    > ciężki i ma tendencję do walenia się w zakręty. Kwestia przyzwyczajenia.

    Zacznij szybciej jeździć albo zmień opony. XX się nie wali w zakręty.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 27. Data: 2009-08-19 08:56:21
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Norbi pisze:

    > Niemozliwe - Zefirowi pali srednio pow 7 :)

    A bo zamulata takie piękne sprzęty po preclowemu :).

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 28. Data: 2009-08-19 08:58:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 19 Aug 2009 10:54:29 +0200) ktos podajacy sie za Zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zacznij szybciej jeździć albo zmień opony. XX się nie wali w zakręty.

    Przejechalem XXem niecale 100km i w porownaniu do mojej SV mam wrazenie,
    ze XX ma po prostu ochote poglebiac zlozenie. Podobnie (chociaz bylo to
    jeszcze bardziej zauwazalne) zachowywala sie moja RFa. Moze to po prostu
    kwestia masy. W kazdym razie mam wrazenie, ze SV zachowuje sie bardziej
    neutralnie w zlozeniu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2009-08-19 09:15:41
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Zefir pisze:

    > Zacznij szybciej jeździć albo zmień opony. XX się nie wali w zakręty.

    Wali sie w zakrecie jesli zle w niego wejdziesz
    Dalem przeleciec 2 kolka na Harmancu kuplowi jezdzacemu Gixerem
    i chcial wejsc tak samo w winkiel jak swoim na lekkim tylko gazie
    i malo nie polozyl sprzeta - okazuje sie ze jesli go nie przytrzymasz
    gazem to ma tendencje do pokladania sie :)

    Opony jak sam wiesz mam takie same jak ty... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 30. Data: 2009-08-19 09:30:03
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > jeszcze bardziej zauwazalne) zachowywala sie moja RFa. Moze to po prostu
    > kwestia masy. W kazdym razie mam wrazenie, ze SV zachowuje sie bardziej

    Jak się przesiadłem na iksa to co zakręt mi sie wydawało, że się
    przewrócę :). IMHO kwestia odpowiedniej prędkości wchodzenia w zakręt.
    Albo na kwadratowo albo w palnik i idzie jak po sznurku :). 250kg robi
    swoje.

    --
    Pzdr.
    Zefir