  • 11. Data: 2010-09-07 12:08:18
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-07, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > A sciagasz je do spania?

    Myslisz ze to od tego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-09-07 12:11:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-07, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > I nawet pokazywanie fucka w nich dziala.

    Ale z Ciebie cham. Kultury sie naucz na drodze!
    > III.
    > Wg mnie mozna sobie zrobic dobrze i tanio tak:
    > [...]
    >
    > IV.
    > Acha, byl tu kiedys post Pietrasika nt. jezdzenia w niskich
    > temperaturach - sama prawda i polecam ten dzial archiwum itd...

    Chlopaki ale o co chodzi? Zakonczenia sezonu motocyklowego sa pod
    koniec wrzesnia ew. poczatek pazdziernika? Jest sens na 3 tygodnie
    kupowac cieplejsze ciuchy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-09-07 12:23:10
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    AZ wrote:
    > Chlopaki ale o co chodzi? Zakonczenia sezonu motocyklowego sa pod
    > koniec wrzesnia ew. poczatek pazdziernika? Jest sens na 3 tygodnie
    > kupowac cieplejsze ciuchy?

    Aleś dowalił jak nie przymierzając jakiś precel ze ścigacza.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 14. Data: 2010-09-07 12:29:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):

    > Myslisz ze to od tego?

    Albo od pisania na precle, mi sie tak dziury wlasnie robia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2010-09-07 14:07:47
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > BTW gdzie masz te 10C bo ja rano dzis na skutrze mialem 4C i info: warning
    > ICE :)

    Wczoraj skrobalem szyby w puszce, ale dzisiaj nie odpuscilem. Deszcz i 11 na
    plusie.

    A co do tematu to polece poczekac do wczesnej wiosny (ew. do zimy) i kasy
    (przynajmniej na rekawice) odlozyc wiecej, a potem kupic cos z oferty
    alpinestars. Ja mam szmaciaki 4'ty sezon i dopiero teraz puscil jeden szew.

    Kupilem bo wszystkie rekawice jakie przymierzalem mialy zbyt dlugi maly
    palec, albo zawsze byly odrobinke za male, albo odrobinke za duze. A alpine
    wlozylem na lape i gra.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2010-09-07 14:12:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-07 16:07:47 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Kupilem bo wszystkie rekawice jakie przymierzalem mialy zbyt dlugi maly
    > palec, albo zawsze byly odrobinke za male, albo odrobinke za duze. A
    > alpine wlozylem na lape i gra.

    Jak się chce mieć dobrze dopasowane rękawiczki, to nie ma bata, trza je
    przymierzyć na swoją łapę. Ja częściej mam problem z za długim
    kciukiem, choć zdarzały się i takie modele, ktore mnie piły np. w
    fakera, albo też miały za długi mały palec.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-09-07 14:38:15
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Bylo i sie nie sprawdza. Snowboardowe porcieta przetarly sie mnie na d... po
    kilku przejazdach,

    Zesz w mortkie, moze to nie od siodelka siem przetarly???
    Przeca snolbordery to glownie na dupie siem ssuwaja po stokach albo siedza w
    najniebezpieczniejszych miejscach wlasnie wewtych porcietach. I nic im siem
    nie przeciera.
    A mnie na nartach to sie motocyklowe Vanucci mialy chcec porwac wiec
    odpuscilem im.
    Wiec przy low budget pozostaje sprawdzone ubranko na cebulke.
    Tytus z fabryki

  • 18. Data: 2010-09-07 14:47:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Przeca snolbordery to glownie na dupie siem ssuwaja po stokach albo siedza w
    > najniebezpieczniejszych miejscach wlasnie wewtych porcietach. I nic im siem
    > nie przeciera.

    nie tyle przetarly co material na dupie sie jakos zmiekczyl i zamiast
    sztywnej tkaniny zrobil sie taki moherowaty.

    I nie byla to kwestia diety, jasne ?

    KJ

  • 19. Data: 2010-09-07 15:37:17
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-07 14:11, AZ pisze:

    > Chlopaki ale o co chodzi? Zakonczenia sezonu motocyklowego sa pod
    > koniec wrzesnia ew. poczatek pazdziernika? Jest sens na 3 tygodnie
    > kupowac cieplejsze ciuchy?

    W dni robocze też nie jeździsz?

  • 20. Data: 2010-09-07 16:32:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Wrz, 17:37, Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:

    > W dni robocze też nie jeździsz?
    A Ty to nie zauważyłbyś ironii nawet jakby wyszla za krzaka i kopnęła
    Cię w dupę.

    --
    Artur
    ZZR 1200