  • Data: 2013-01-11 11:25:38
    Temat: Re: Sposób na nieoznakowany radiowóz
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już miliony rodaków udowodniły, że jednak nie pieprzą.

    No, co ma szczególnie miejsce na pms :)

    > Albo właśnie jak się nie ma pieniędzy (tu) a ma dzieci, lub ochotę na
    > dzieci.
    > Dzietność Polaków np. w GB jest zadziwiająco wysoka.

    Sam widzisz, że oni nie bawią się w "kawiarniane teoretyzowanie"
    tylko działają.

    > Jeden może wyemigrować, inny, z różnych powodów nie, ale w sumie nie
    > rozumiem,
    > co cię tak drażni w stwierdzeniu, że ktoś miałby na to ochotę.

    Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu. Ja wiem,
    moda taka. Tyle, że w znakomitej większości ci którzy to realizują
    to nie bawią się w teoretyzowanie, czego to by oni nie zrobili,
    bo tu źle itd.