  • 11. Data: 2010-01-16 13:59:33
    Temat: Re: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 16 Sty, 13:32, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:

    > trzeba miec zdrowo "narąbane  w głowie" żeby przy takim mrozie myć
    > auto nie mając Ogrzewanego garażu ale głupich nie sieją sami się rodzą

    Tadziu, nie popełnia błędów ten, kto nic nie robi. Twoja wypowiedź nic
    nie wnosi do dyskuji, może jedynie lekko wkurwia. Idź lepiej poobieraj
    ziemniaki na obiad.

  • 12. Data: 2010-01-16 14:29:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    tadek pisze:

    > trzeba miec zdrowo "narąbane w głowie" żeby przy takim mrozie myć
    > auto nie mając Ogrzewanego garażu ale głupich nie sieją sami się rodzą

    Ale miec zjebane auto.
    Wlasnie wrocilem z myjni. Zero dodatkowych zabiegow i nic nie zamarzlo.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-01-16 14:49:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 16 sty 2010 o 10:04 GMT, Hautameki napisał(a):

    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :) ja nie pamietam kiedy ostatni
    raz uzywalem kluczyka... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 14. Data: 2010-01-16 15:09:37
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Brzezi pisze:
    > Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :) ja nie pamietam kiedy ostatni
    > raz uzywalem kluczyka... :)

    Mimo wszystko powineines go raz na jakis czas uzyc, bo jak Ci kiedys
    bateryjka padnie...

  • 15. Data: 2010-01-16 15:28:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Kup odmrażacz do zamków, podgrzej go nieco w ciepłej wodzie (na opakowaniu
    > mojego jest napisane żeby nie przechowywać w temp. wyższej niż 50C).
    > Wtedy biegniesz z tym do samochodu, lejesz to w zamek i powinno puścić.

    Jakis czas temu widziałem elektryczny podrgzewacz do zamków - taki pojemnik
    z baterią i metalowym trzpieniem przez który płynął prąd i go ogrzewał.
    Wsadzasz takie cos do zamka i jak sie ogrzeje psikasz odmrażaczem. ( po
    wpisaniu w gugla "elektryczny odmrażacz do zamków " znalazłem od razu na
    alledrogo). Widziałem tez kiedys desperata podgrzewającego kluczyk
    zapalniczką.

  • 16. Data: 2010-01-16 15:28:31
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > Mimo wszystko powineines go raz na jakis czas uzyc, bo jak Ci kiedys
    > bateryjka padnie...

    ...to i imoblilaizer się rozładuje ;-)

  • 17. Data: 2010-01-16 15:35:00
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Miało być:

    > bo jak Ci kiedys bateryjka padnie...

    ...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

  • 18. Data: 2010-01-16 15:41:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > ...to i imoblilaizer się rozładuje ;-)

    Immo nie jest zasilany z baterii.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-01-16 15:42:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > ...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

    nie, immo nie jest podtrzymywane baterią,
    brat

  • 20. Data: 2010-01-16 15:43:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Rabbit McCroolick wydusił z siebie te słowy:

    > Miało być:

    > ...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

    mysle, ze bardziej chodzilo o bateryjke w ... samochodzie zwaną akumulator

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)