  • 21. Data: 2010-01-16 16:05:54
    Temat: Re: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hisjao$2cga$1@news.mm.pl...

    > Immo nie jest zasilany z baterii.

    Na pewno we Fiacie nie jest, ale w Renault zawsze ostrzegają przed możliwym
    rozkodowaniem kluczyka przez wyczerpaną całkowicie baterię. Ostatnio
    potwierdził to facet w serwisie ślusarskim - śpieszył się z wymianą baterii.
    Może to urban legend?

  • 22. Data: 2010-01-16 16:25:38
    Od: Ogion <n...@f...this.com>

    Brzezi pisze:
    > Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :)
    tfu, centralny zamek

    A mi zamarzl silownik (w dzwiach kierowcy) - wrazenia z wsiadania po
    angielsku - bezcenne ;)

  • 23. Data: 2010-01-16 16:37:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > tfu, centralny zamek
    >
    > A mi zamarzl silownik (w dzwiach kierowcy) - wrazenia z wsiadania po
    > angielsku - bezcenne ;)

    Przez bagażnik jeszcze fajniej.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2010-01-16 17:22:11
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Jakis czas temu widziałem elektryczny podrgzewacz do zamków - taki
    > pojemnik z baterią i metalowym trzpieniem przez który płynął prąd i go
    > ogrzewał. Wsadzasz takie cos do zamka i jak sie ogrzeje psikasz
    > odmrażaczem. ( po wpisaniu w gugla "elektryczny odmrażacz do zamków "
    > znalazłem od razu na alledrogo). Widziałem tez kiedys desperata
    > podgrzewającego kluczyk zapalniczką.

    I jeszcze jedno - jak nie mas zdostepu do ogrzewanego garażu to potrzebujesz
    na tym mrozie dużo ciepła - spróbuj uzyc zelowego ogrzewacza do rąk - sa
    takie wielokrotnego uzytku , gruby plastik i płyn w srodku. w tym pływa
    blaszka - zginasz ja i zaczyna wydzielac sie ciepło. Ogrzewa sie toto do
    45-60 stopni , jak przyłozysz do drzwi przy zamku to może ciepło na tyle
    spenetruje zamek ze rozmarznie. Pytanie , czy nie spowoduje to jakis
    odkształceń blachy z powodu różnicy temperatur ?

  • 25. Data: 2010-01-16 17:23:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Rabbit McCroolick wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > możliwym rozkodowaniem kluczyka przez wyczerpaną całkowicie baterię.
    > Ostatnio potwierdził to facet w serwisie ślusarskim - śpieszył się z

    ale wiesz, ze co innego rozkodowanie kluczyka (pilota), ktory łatwo mozna
    znów zakodować bezserwisowo, a co innego rozkodowanie immobilizera.

    Poza tym renówki nie mają tradycyjnego kluczyka, tylko karte, a to troche
    inna technika.

    ps. a ze zmianą baterii należy sie spieszyc, choć bez przesady. Czasu jest
    na tyle duzo, ze mozna to zrobic bezstresowo, ale zmieszczenie sie w czasie
    oznacza brak problemów z centralnym zamkiem (trzeba ew. znów zaprogramować
    pilota - podobnie jak el. szyby po odłączeniu akumulatora) a nie z
    odpaleniem

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 26. Data: 2010-01-16 17:55:46
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "mirek" <l...@a...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Pomocy ;)
    >
    > Lutlampa, suszarka na przedłużaczu, opalarka do lakieru, ew. odpalić auto,
    > dać ogrzewanie na maksa i czekać aż puści, co by można było je potem
    > zamknąć

    Dokladnie o tym pomyslalem.
    Natomiast jezeli jest koniecznosc/fantazja myc auto przy -10.
    To potem mozna jechac na pare godzin do ogrzewanego
    podziemnego parkingu w markecie. W 3M polecam Alfa Centrum
    tam zawsze jest 18-20 oC.

  • 27. Data: 2010-01-16 21:30:54
    Od: MIchal Szwaczko <m...@w...net>

    On Sat, 16 Jan 2010 01:04:49 -0800 (PST)
    Hautameki <h...@g...com> wrote:

    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.
    >
    > pozdr. H

    Balon/kondom :) lub woreczek z goraca woda, przylozyc do zamka, poczekac 2-5 minut.
    Wbrew opiniom innych kolegow do zamka nie nalezy nic wlewac ani wstrzykiwac.
    Przylozyc cieplo i czekac. W tzw zime stulecia w 1986 cala dzielnica tak robila :)

    m.

  • 28. Data: 2010-01-16 22:53:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 21:30:54 +0100, MIchal Szwaczko napisał(a):

    > Balon/kondom :) lub woreczek z goraca woda, przylozyc do zamka, poczekac 2-5 minut.

    > Wbrew opiniom innych kolegow do zamka nie nalezy nic wlewac ani wstrzykiwac.

    Ale mocno podgrzany WD40 albo Brunox daje rade, a zaszkodzic raczej nie
    moze.

    2 dni temu sam wchodzilem przez bagaznik, mimo ze w myjni nie bylem :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 29. Data: 2010-01-17 00:09:00
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 16 Sty, 14:49, Brzezi <b...@g...com> wrote:
    > sob, 16 sty 2010 o 10:04 GMT, Hautameki napisa (a):

    > Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :) ja nie pamietam kiedy ostatni
    > raz uzywalem kluczyka... :)

    Opłaca albo i nie. Mam centralny, tyle, że działa on tylko od str.
    kierowcy, od pasażera trzeba pomagać ręcznie od str. kabiny. Poza tym
    zamek od str. kierowcy jest rozwalony przez domorosłego włamywacza, a
    od str. pasażera otwiera się tylko "czasami: ;)))

  • 30. Data: 2010-01-17 00:49:16
    Od: z <z...@g...pl>

    Rabbit McCroolick pisze:

> [...]
    > rozkodowaniem kluczyka przez wyczerpaną całkowicie baterię. Ostatnio
    > potwierdził to facet w serwisie ślusarskim - śpieszył się z wymianą baterii.

    Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana.
    Odpowiada ona na sygnał ze stacyjki (sygnał radiowy, indukcja prądu -
    coś w ten deseń) :-)
    Natomiast chętnie dowiedziałbym się jak to jest rozwiązane w Almerze
    N16. Mam nadzieję że tego nie przejęli z renault.