  • 31. Data: 2010-01-17 09:41:52
    Temat: Re: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Hautameki pisze:
> [...]
    > (najczystsze auto na ulicy) był taki, że pozamarzały mi zamki. Nie
    > było by problemu gdybym musiał wchodzić do kabiny przez bagażnik.
    > Niestety jest znacznie gorzej. Otworzyły się tylko drzwi od strony
    > pasażera, których nie można zamknąć. Auto jest ciągle otwarte, nie
    > można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
    > posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by
    > udostępniły.
    >
    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    Jakis publiczy ogrzewany parking. A w miedzy czasie kup sobie garaz. Jak
    mozna zyc przy -10 bez garazu ? :)

  • 32. Data: 2010-01-17 11:21:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 21:30:54 +0100, MIchal Szwaczko wrote:
    >Balon/kondom :) lub woreczek z goraca woda, przylozyc do zamka, poczekac 2-5 minut.
    >Wbrew opiniom innych kolegow do zamka nie nalezy nic wlewac ani wstrzykiwac.

    Po czym bedze powtorka z rozrywki.
    IMO - wlac jakiegos rozmrazacza na etanolu, a nastepnie wlac troche
    oliwy.

    >Przylozyc cieplo i czekac. W tzw zime stulecia w 1986 cala dzielnica tak robila :)

    Bo wodka byla na kartki :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-01-17 11:30:26
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > tfu, centralny zamek
    >
    > A mi zamarzl silownik (w dzwiach kierowcy) - wrazenia z wsiadania po
    > angielsku - bezcenne ;)

    nie raz.. i nie dwa razy....

    jednak nie gadaj - centralny otwiera zamki bez kluczyka, wiele razy mi to
    "uratowało dupę" i pozwoliło bez dalszych ceregieli natychmiast zacząć
    cieszyć się drogą do pracy ;)
    pewnie jak setkom/tysiącom innych (trzeba pamiętać o silikonie na
    uszczelkach!)

  • 34. Data: 2010-01-17 11:56:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 15:28:01 +0100, Paweł Ubysz wrote:
    >Jakis czas temu widziałem elektryczny podrgzewacz do zamków - taki pojemnik
    >z baterią i metalowym trzpieniem przez który płynął prąd i go ogrzewał.

    Od dawna tego nie widzialem .. czyzby zamki byly coraz lepsze ?

    J.

  • 35. Data: 2010-01-17 15:43:03
    Od: krzychoo <k...@p...araneo.pl>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Na pewno we Fiacie nie jest, ale w Renault zawsze ostrzegają przed możliwym
    > rozkodowaniem kluczyka przez wyczerpaną całkowicie baterię. Ostatnio
    > potwierdził to facet w serwisie ślusarskim - śpieszył się z wymianą baterii.
    > Może to urban legend?

    Ale w jakim Renault? Bo np. jak rozbierałem kluczyk do Clio II, to od
    immo była taka malutka kostka, która nie była niczym zasilana.

    --
    pzdr,
    krzychoo

  • 36. Data: 2010-01-17 20:17:35
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    z pisze:
    > Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana.
    > [...]

    Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:

    http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.j
    pg

  • 37. Data: 2010-01-17 22:49:43
    Od: krzychoo <k...@p...araneo.pl>

    Kazik pisze:
    > Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:
    >
    > http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.j
    pg

    O właśnie! Identyczne było w kluczyku Clio II.

    --
    pzdr,
    krzychoo

  • 38. Data: 2010-01-18 23:53:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Kazik pisze:

    > Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:
    >
    > http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.j
    pg

    U mnie było kwadratowe zwykły kawałek plastiku bez napisów 5-7mm szerokości

  • 39. Data: 2010-01-19 11:37:27
    Od: Torbut <n...@m...pl>

    W dniu 2010-01-17 20:17, Kazik pisze:

    > Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:
    >
    > http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.j
    pg

    Tu raczej chodzi o rozkodowanie pilotas od centralnego. Immo nie ma sie
    nijak do baterii w kluczyku.

  • 40. Data: 2010-01-20 08:13:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MIchal,

    Saturday, January 16, 2010, 9:30:54 PM, you wrote:

> [...]

    > Przylozyc cieplo i czekac. W tzw zime stulecia w 1986 cala dzielnica tak robila :)

    Zima stulecia była na przełomie 1978/79 roku. Od tamtego czasu nie
    było tak ostrej zimy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl