  • 1. Data: 2011-03-09 13:58:44
    Temat: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
    Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam palic kilka
    plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.

    Mailami dogadalismy, sie, ze tak wyglada jej radio:
    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/76/05/
    93/1476059360_4

    Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.

    Ma ktos jakis pomysl?

    Kuzynka wyjatkowo nietechniczna :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2011-03-09 14:05:18
    Temat: Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-09 13:58, topek pisze:
    > Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.

    Może tutaj coś wyczytasz:
    http://www.chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?p=8523

    i jeszcze:
    http://tiny.pl/hd78p

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2011-03-09 14:09:51
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    http://www.chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?p=1591#
    1591

  • 4. Data: 2011-03-09 14:13:31
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-09 13:58:44 topek

    > Ma ktos jakis pomysl?

    Dwa najprostrze sposoby. Zerknąć na radio czy na froncie nie ma
    przypadkiem napisu MP3. Jeśli nie ma, to ze sporą pewnością nie
    odtwarza (chyba że to DVD, to nie będzie napisu MP3 a odtwarzać
    powinno). Drugi sposób, to wypalić na próbę płytę z MP3 na miejscu. To
    chyba kuzynka potrafi, a jak nie, to może jakiś kolega z pracy...

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2011-03-09 14:30:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 12:58:44 +0000 (UTC), topek wrote:
    >moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
    >Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam palic kilka
    >plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.

    >Ma ktos jakis pomysl?

    A wyslij jej kilka plyt testowych, nie w samochodzie to w domu sobie
    odtworzy, jak nie zadziala to wypalisz inne.

    Mala rada - unikaj polskich znakow w nazwach plikow i katalogow.

    J.

  • 6. Data: 2011-03-09 14:51:09
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilka plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.
    > Mailami dogadalismy, sie, ze tak wyglada jej radio:

    Pacyfica 2006 nie czyta MP3, ani w cd ani w zmieniarce dvd

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2011-03-09 16:43:09
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 13:13:31 +0000, Myjk wrote:

    > 2011-03-09 13:58:44 topek

    > Dwa najprostrze sposoby. Zerknąć na radio ...

    Może najpierw do słownika?
    W końcu to polska grupa.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 8. Data: 2011-03-09 19:40:13
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Wiesiaczek napisal:

    > Może najpierw do słownika?
    > W końcu to polska grupa.

    Mój faul. Ale... Czepiasz się przypadkowego błędu,
    podczas gdy w necie (w tym także na tej grupie)
    tylu analfabetów. Czujesz do mnie jakąś miętę?
    Od razu zaznaczę, że wolę kobiety.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-03-09 20:00:42
    Temat: [OT] Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-09 14:05, kamil d pisze:
    > Może tutaj coś wyczytasz:
    > http://www.chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?p=8523

    Nie wiem jak się technicznie to auto prezentuje.
    Ale wzorniczo to jedno z paskudniejszych aut na świecie,
    bliźniak Mercedes R wygląda nieco lepiej, ale IMHO jest jednym z gorzej
    się prezentujących aut tej marki.

    zdrówko
    P.

  • 10. Data: 2011-03-09 21:06:13
    Temat: Re: [OT] Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie wiem jak się technicznie to auto prezentuje.
    > Ale wzorniczo to jedno z paskudniejszych aut na świecie,
    > bliźniak Mercedes R wygląda nieco lepiej, ale IMHO jest jednym z gorzej
    > się prezentujących aut tej marki.

    De gustibus i tak dalej ale o ile na pacificę mogę spokojnie popatrzeć o
    tyle R-klasa ma dla mnie wygląd fabrycznego karawanu, do tego jeszcze lekko
    spiep...onego.
    Wojciech Mann powiedział kiedyś o jakimś artyście że Pan Bóg stworzył go
    jako najbrzydszego na Ziemi ale jeszcze dla pewnosci na koniec przywalił mu
    łopatą. Tak mniej więcej dla mnie R-klasa wygląda.