  • Data: 2014-07-24 11:07:05
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-23 17:45, Hinek wrote:

    > Innymi słowy jeśli ukradną mi spod domu mój stary samochód
    > z założenia zostanę uznany jako zleceniodawca kradzieży?
    > Po zgłoszeniu kradzieży natychmiast mnie zamkną?
    > Serio myślisz, że to by przeszło w sądzie?
    > A jaki przepis zabrania mi trzymania pod domem zarejestrowanego
    > Poloneza?

    Nie, ale mysle ze jakby znalezc w Internecie taka dyskusje albo w inny
    sposob udowodnic, ze swiadomie doprowadziles do tego, ze zamiast
    wlasciwie zalatwic sprawe z gratem, swiadomie porzucasz niczym nie
    zabezpieczone truchlo i oczekujesz ze znajda sie chetni, po zniknieciu
    chocby jednego elementu nie reagujesz, czekasz az zniknie calosc, a na
    koniec spokojnie zglaszasz kradziez, to moze byc dowod na to ze celowo
    nie dopelnilo sie zabezpieczenia mienia, a potem dla uzyskania papierka
    zatruwa sie d.. organom scigania przedstawiajac sytuacje zapewne zgola
    inaczej.

    Czy to nie jest poswiadczenie nieprawdy? Bo nie wierze ze kazde
    slowo w zgloszeniu, gdzie dokonuje sie stosownego zeznania wowczas
    bedzie prawdziwe. A za zeznanie niezgodne z prawda jest odpowiedzialnosc
    karna.

    --

    memento lorem ipsum