  • Data: 2014-07-27 10:00:51
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dlatego, że po ogołoceniu samochodu ze wszystkich elementów, które
    > stanowią jakąkolwiek wartość, do złomowania trzeba by dopłacać.
    > A to powodowałoby właśnie porzucanie samochodów po parkingach, zamiast
    > złomowania, co zresztą już się dzieje.
    > Nie wiem co w tym trudnego do pojęcia.

    Moze sie myle, ale tu nie chodzi o to ze doloza tylko ze mniej zarobia.
    Dostajac ogolocony wrak (ale za darmo) i tak na nim zarobia, tylko np. 2 x
    mniej.
    No to nic dziwnego, ze jest lobbing + robienie problemow.

    Ale to i tak jest problem tylko maluczkich.

    Handlarze zlomuja na potege, spisuja umowy na jakies dziwne osoby, samochod
    znika, jest rozebrany i juz.
    Takich samochodow sa setki tysiecy...