  • Data: 2014-07-27 23:49:56
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 13:29:39 -0700 (PDT), k...@g...com

    Bo go nie pija.

    > No z jakich" Podkład taśma stalowa na to wylany brąz i galwanicznie
    > naniesiona warstwa o grubości liczonej w pojedynczych setkach stopu

    Galwanicznie ? Cos mi sie nie wydaje - stopy sie chyba zle
    galwanicznie osadzaja.

    > łożyskowego opartego na ołowiu, cynie antymonie i jeszcze kilku
    > metalach. W tej chwili praktycznie tylko takich panewek używa się w
    > silnikach samochodowych.

    Olow, antymon - toksyczne, jesli mnie pamiec nie myli.
    Dotknac panewki mozna, montowac codziennie setkami, ale ten stop sie
    jednak sciera i do oleju trafia.
    A potem olej do gleby, powiedzmy ze obok twojego ogrodka.

    Co prawda ... jak na ilosc emitowanego olowiu przez poprzednie 70 lat,
    to on chyba bardzo malo szkodliwy jest ...

    J.