  • 1. Data: 2020-06-03 17:13:06
    Temat: Stabilizator napięcia sieciowego
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Szukam stabilizatora napięcia sieciowego 230 V, o mocy rzędu 3kW
    i odchyłkach napięcia +/-0.5 V, ewentualnie +/-1V i ZTCW jest posucha.
    Albo tanie wynalazki z tolerancją +/-5%, albo koszmarnie drogie kobyły w
    stylu Kikusui, w cenie samochodu, z niepotrzebnymi bajerami. Kiedyś
    Zalmed coś produkował, ale już się zwinął. Ktoś coś podpowie, najlepiej
    z praktyki ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-06-03 18:39:00
    Temat: Re: Stabilizator napięcia sieciowego
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.06.2020 o 17:13, PeJot pisze:
> [...]
    > stylu Kikusui, w cenie samochodu, z niepotrzebnymi bajerami. Kiedyś
    > Zalmed coś produkował, ale już się zwinął. Ktoś coś podpowie, najlepiej

    Jakiś UPS online? Ale nie wiem, czy mają aż tak dobre parametry...

    MJ

  • 3. Data: 2020-06-03 20:56:34
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-03 o 18:39, Michal Jankowski pisze:

    > Jakiś UPS online? Ale nie wiem, czy mają aż tak dobre parametry...

    To raczej nie ta liga parametrów.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2020-06-03 22:33:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-03 o 17:13, PeJot pisze:
    > Czołem. Szukam stabilizatora napięcia sieciowego 230 V, o mocy rzędu 3kW
    > i odchyłkach napięcia +/-0.5 V, ewentualnie +/-1V i ZTCW jest posucha.

    Ale oczekujesz stabilizacji na poziomie 0,2%, taką dokładność to tylko
    sprzęty laboratoryjne mają i związaną z tym cenę.

    > Albo tanie wynalazki z tolerancją +/-5%, albo koszmarnie drogie kobyły w
    > stylu Kikusui, w cenie samochodu, z niepotrzebnymi bajerami. Kiedyś
    > Zalmed coś produkował, ale już się zwinął. Ktoś coś podpowie, najlepiej
    I z taką dokładnością? czy zwykłe rezonansowe +-10%.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2020-06-04 11:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Ale oczekujesz stabilizacji na poziomie 0,2%, taką dokładność to
    >tylko sprzęty laboratoryjne mają i związaną z tym cenę.

    A w dzisiejszych czasach ... to w ogole bedzie "stabilizator" czy
    raczej generator/przetwornica/falownik ?

    J.

  • 6. Data: 2020-06-04 12:03:30
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2020-06-03 17:13, PeJot wrote:
> [...]
    > stylu Kikusui, w cenie samochodu, z niepotrzebnymi bajerami. Kiedyś
    > Zalmed coś produkował, ale już się zwinął. Ktoś coś podpowie, najlepiej

    AC6804A lub B od Agilent-a/Keysight-a.

    Akurat mam na sprzedaż za jedyne 30kpln. Chętny ?

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 7. Data: 2020-06-04 15:45:12
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-03 o 22:33, Janusz pisze:

    > Ale oczekujesz stabilizacji na poziomie 0,2%, taką dokładność to tylko
    > sprzęty laboratoryjne mają i związaną z tym cenę.

    To wiem, i chyba na tym się skończy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2020-06-04 17:22:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 15:45, PeJot pisze:
    >>> 3kW i odchyłkach napięcia +/-0.5 V, ewentualnie +/-1V i ZTCW jest

    > To wiem, i chyba na tym się skończy.

    Natomiast martwi mnie ile fajnych bajerów trzeba będzie zablokować, żeby
    się obsługa nie pogubiła.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2020-06-04 19:46:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 17:22, PeJot pisze:
> [...]
    No to zdradź lekko co oni na tym będą robić że taką stabilność potrzebują.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-06-04 20:04:07
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 19:46, Janusz pisze:

    > No to zdradź lekko co oni na tym będą robić że taką stabilność potrzebują.

    +/-1V to nie jest MZ jakieś szczególne wymaganie przy kontroli jakości
    wyrobów.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem