  • 11. Data: 2014-06-02 00:33:55
    Temat: Re: Starsza płyta i kłopoty z pamięcią
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 31 May 2014 21:30:11 +0200, PeJot napisał(a):

    > Czołem. Naszło mnie, by dołożyć pamięci do starego peceta. Płyta główna
    > to Asus P5K, 4 sloty po maks. 2GB DDR2. Stan początkowy, stabilny to
    > 2x1GB. Konfiguracje 2x1GB+2x0.5 GB lub 4x1GB ( 4 identyczne moduły ) wg
    > memtesta OK ( 3-4 godziny testów ), ale pod Win7 pojawiły się BSODy,
    > mimo poprawnego ustawienia timingów. Stabilnie działała także
    > konfiguracja 4x0.5GB. Ki czort, płyta nie chce działać stabilnie z RAM
    > powyżej 2GB. Wszystkie moduły 1GB i 0.5GB solo sprawne. BIOS najnowszy,
    > zasilacz przyzwoity.

    Taktowania też ustawione poprawnie?

    Co do napięć - moje 2GB Kingstone'y DDR2-1066 pracują na 2,4V i nic im się
    nie dzieje. :)

    [ Kiedy kobieta nie ma racji pierwsza rzecz, którą należy zrobić, to ]
    [ natychmiast ją przeprosić. (Oscar Wilde) ]

  • 12. Data: 2014-06-02 08:55:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2014 00:33:55 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Co do napięć - moje 2GB Kingstone'y DDR2-1066 pracują na 2,4V i nic im się
    > nie dzieje. :)

    A przepraszam, przy niższym nie chciały działać?
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2014-06-02 16:14:15
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-06-02 00:33, Przemysław Ryk pisze:

    > Taktowania też ustawione poprawnie?

    Tak.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-06-02 17:25:50
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-06-02 16:14, PeJot pisze:

    > Tak.

    I z automatu, i ręcznie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2014-06-02 20:03:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 2 Jun 2014 08:55:26 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A przepraszam, przy niższym nie chciały działać?

    Te moduły na moim DFI to w ogóle cyrki odstawiały. :-/ Wstawione w płytę z
    ustawieniami branymi z automatu generalnie kretyniały i dla DDR2-1066 za
    chińskiego jeża nie szło uzyskać normalnej pracy. Na DDR2-800 już tak, wyżej
    były harce. Jak ten temat ogarnąłem, to zabrałem się za podkręcanie
    procesora i po wielu godzinach uzyskałem to co chciałem. Natomiast
    sprawdzania działania pamięci przy niższym napięciu po całej zabawie z
    podkręcaniem już mi się chyba nie chciało robić. :D

    [ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
    [ śmiać. (demotywatory.pl) ]