    Subject: Re: Statyw na dłuższe wycieczki piesze ~10km
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Fri, 31 Jan 2020 12:09:12 +0100

    W dniu 2020-01-31 o 11:46, GreDi pisze:
    > Witam,
    >

    > Wybieram sobie statyw, który chciał bym mieć przy sobie jako akcesorium,
    > wychodząc w piesze wycieczki. Żeby móc sobie zrobić wspólne zdjęcie z
    > rodziną.
    >
    > I obecnie znalazłem dwa:
    > Manfrotto COMPACT LIGHT - 816g (z głowicą), max obciążenie 1.5kg, max
    > wys. 131cm za ~220zł
    > Manfrotto Element Traveller Small - 1150g (z głowicą), max ob. 4kg, max
    > wys. 141cm, za 420zł
    >
    > Pierwszy wydaje się być bardziej poręczny, ale oprócz śrub i nóg to
    > wszystko plastik.
> [...]

    Sirui T-2205X. Kupiłem bez głowicy i dokręciłem najmniejsze Manfrotto
    RC2. Moim zdaniem Sirui jest lepsze niż Manfrotto w podobnej cenie.
    Po złożeniu jest maleńki, jest przy tym zdumiewająco stabilny (wyraźnie
    bardziej niż znacznie większy Velbon 600R). Nie chowam go do plecaka,
    przyczepiam z tyłu. Tak nawiasem plecak to MindShift Rotation 180 Pro.
    Znakomity.
    Wracając do statywu, noszę go po górach, bez problemów. Nie da się
    ukryć, że najlepsze statywy robi Gitzo (nie miałem do czynienia z RRS),
    ale nie są tanie :-(

    P.P.