  • 11. Data: 2009-03-18 10:42:38
    Temat: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote

    > O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
    > z SV az do emerytury? :)

    TL?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-03-18 10:54:02
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > nieno, pozostaje Ci jeszcze przejście do _wyższych_ stadiów moto-matrix'a:
    > 1) cross / ęduro
    > 2) HD / GoldWing

    SM zjadles. No.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 13. Data: 2009-03-18 11:31:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > SM zjadles. No.

    sado-maso zaliczam do grupy 1.

    :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2009-03-18 21:09:59
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Uwazasz ze spawany bedzie mniej solidny ? To te znane firmy jak je robia ?
    > Kleja czy lutuja ?

    Sie przyczepil;)
    Np. Wingrack wykonuje elementy odlewane z lekkich stopow
    i sie srubkami skreca. Moim zdaniem to najlepszy ze stelazy,
    solidny, sztywny i ladnie wyglada. Uzywam taki od dluzszego
    czasu i choc motocykl w miedzyczasie zmienilem to ze stelazem
    nie umiem sie rozstac;)
    Oczywiscie mozna sobie pospawac ale kazde kufry maja jakis
    system mocowania. Pospawaj stelaze do kufrow np. Krausera
    a bedziesz wiedzial, ze nie jest problemem pospawanie rur tylko
    wykonanie koniecznych uchwytów. Piotr nie napisal do jakich
    kufrow potrzebuje stelaz, moze mu wszystko jedno;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 15. Data: 2009-03-18 21:36:10
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał:
    > O jakich solidnych firmach mowisz ?

    Wingrack, Givi, Five Stars, Krauser, Hepco&Becker,
    SW-Motech, Held, Quick Lock, Holan...
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 16. Data: 2009-03-18 22:01:04
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sybi pisze:

    > Wingrack, Givi,

    i jeszcze dwie inne firmy: Monolock i Monokey! :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-03-18 23:01:56
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 18 Mar 2009 10:15:17 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
    > z SV az do emerytury? :)

    Spokojnie, jest jeszcze B-KING :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 18. Data: 2009-03-19 07:18:45
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > i jeszcze dwie inne firmy: Monolock i Monokey! :-P

    A Ty wiesz ze zostales uhonorowany na scigaczu
    typulem "Pioro miesiaca"?
    Wejdz na ich strone i kliknij grupy; linka nie podaje
    aby nie byc posadzonym o przejscie na ciemna strone mocy.
    Pierwsze miejsce ma Kefir z wynikiem 56 gratulacje!
    drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!
    a trzecie (pj) - wynik 48, jestesmy dumni!:))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 19. Data: 2009-03-19 07:26:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sybi pisze:

    > a bedziesz wiedzial, ze nie jest problemem pospawanie rur tylko
    > wykonanie koniecznych uchwytów.

    A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 20. Data: 2009-03-19 07:27:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sybi pisze:

    > drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!

    Drugie bo ostatnio mam malo czasu na pisanie :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!