  • 1. Data: 2013-01-19 17:31:05
    Temat: Super oszczędne to Orange;)
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z propozycją powrotu do Orange z
    telefonem stacjonarnym, internetem i TV. Zrobiłem kalkulację która mnie
    zszokowała. Otóż płacę obecnie za nTV 59zł oraz za TV Toya 50zł (bo mama
    chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News) , za internet w
    granicach 15-30Mb/s 49zł miesiecznie. Za telefon voip 3zł/m-c, za
    betamaxa żeby mama mogła pogadać bez dużych ograniczen, czyli
    ok.300minut tygodniowo ze stacjonarkami-ok.10zł/m-c.Opcja która nie
    zawiera Polsatu Sport , ma mniej więcej podobny zestaw kanałów HD,
    nielimitowane połaczenia na stacjonarki oraz internet 20Mb/s kosztuje w
    Oranżadzie 172,90zł !!!! To ja płace w sumie 171zł opłacając 2 telewizje
    i mając 2 operatorów voip. To gdzie te oszczędności z orange? kupa
    zdzierstwa i kłamstwa w reklamie!

  • 2. Data: 2013-01-20 13:03:45
    Temat: Re: Super oszczędne to Orange;)
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-19 17:31, xxx pisze:
    > To gdzie te oszczędności z orange? kupa
    > zdzierstwa i kłamstwa w reklamie!

    Tak, bo ta reklama była przeznaczona wyłącznie dla Ciebie...
    Mnie się akurat Orange podoba. Livebox: Internet 20Mb, telefon z
    nielimitowanymi (rodzina w Niemczech i Szwecji, więc się przydaje), no i
    TV pakiet podstawowy. Całość jakoś 119 zł, a właściwie 104 zł, bo dzięki
    temu Funpackowi mam zniżkę na abo 15 zł (zawsze coś). No i wszyscy są
    szczęśliwi, tj. z Internetu brat, siostra i ja, z telefonu matka
    (potrafi przegadać do 3h/d), z TV ojciec (ja swój TV wywaliłem, choć
    miałem darmową, niezależną C+ od brata - alergia na reklamy), no i z
    tel. kom. oczywiście ja.
    No i powiedz - gdzie indziej bym dostał to wszystko za stówę?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-01-20 19:22:09
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-01-20 13:03, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > tel. kom. oczywiście ja.
    > No i powiedz - gdzie indziej bym dostał to wszystko za stówę?

    A jakieś kanały HD są w twojej ofercie?

  • 4. Data: 2013-01-20 19:48:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 17:31:05 +0100, xxx napisał(a):

> [...]
    > zszokowała. Otóż płacę obecnie za nTV 59zł oraz za TV Toya 50zł (bo mama
    > chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News)

    Dekoder DVB-T od Polsatu rozkoduje Ci sygnał gratis. + Kilka kanałów
    ponadto, m. in. Polsat Sport Extra.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2013-01-21 07:52:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-20 19:22, xxx pisze:

    > A jakieś kanały HD są w twojej ofercie?

    Do kineskopowca? :P
    Brat ma coś tam na C+, ale jak wspominałem - ja TV nie oglądam, a ojcu w
    zupełności wystarcza pakiet podstawowy na 10-letnim Philipsie 29". ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-01-22 00:26:46
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > tel. kom. oczywiście ja.
    > No i powiedz - gdzie indziej bym dostał to wszystko za stówę?

    Dziwne, z TV za 104? Coś kręcisz. Od miesiąca codziennie atakują mnie
    sprzedawcy z Orange. Za 104 to mogę mieć rozmowy nielimitowane do PL i
    20MB internet. Za Eu+USa może być 119 zł. Oferta z FunPAckiem też 119
    czyli TV za darmo, ale nic w niej wyjątkowego w porównaniu do darmowego
    multipleksu.

    W netii oferują mi "na maxa 20" i Non Stop świat za 119 zł. I to na BSA,
    bo na LLU byóby o 15 zł mniej. A na ich liniach byłoby za 95 zł - 25
    zł mniej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-01-22 08:17:06
    Od: Marx <a...@g...com>

    Voip na betamaxie to jakosciowo gorsze rozwiazanie od voip w TPSA. I tu
    jest glownie ta roznica w cenie, bo ten voip kosztuje okolo 50zl,
    podczas gdy w betamaxie jest prawie za darmo
    Marx

  • 8. Data: 2013-01-22 11:48:10
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 00:26, Mario pisze:
> [...]
    > 20MB internet. Za Eu+USa może być 119 zł. Oferta z FunPAckiem też 119
    > czyli TV za darmo, ale nic w niej wyjątkowego w porównaniu do darmowego

    No tak - 119 zł, ale dzięki temu, że mam też komórkę w Orange, dostaję
    15 zł rabatu, więc można powiedzieć, że 104 zł. I jak wspominałem, ja TV
    w ogóle nie oglądam, choć miałem C+ na sharingu od brata. A ojcu te
    kanały z podstawowego pakietu wystarczają.
    O Netii nigdy więcej nie chcę słyszeć, choćby dawali dokładnie to samo
    za 15 zł mniej. Mnie to odpowiada. Komuś innemu nie? - mamy wolny rynek.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-01-22 14:33:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 20 Jan 2013 19:48:24 +0100, ALEX Alpha MR wrote:
    > Dekoder DVB-T od Polsatu rozkoduje Ci sygnał gratis. + Kilka kanałów
    > ponadto, m. in. Polsat Sport Extra.

    A mozesz cos wiecej? Piszesz o MUX4?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2013-01-22 18:45:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 13:33:22 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > A mozesz cos wiecej?

    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder-do-odbioru-ntc.cp

    > Piszesz o MUX4?