  • 1. Data: 2012-07-12 11:47:36
    Temat: Szukam informacji - przyczepka
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Witam

    Szukam informacji, rysunków, schematów budowy przyczepek motocyklowych
    "jedno-kółkowych" z jednym przegóbowym (z dwoma stopniami swobody) mocowaniem(wał
    kardana) do zadupka. interesuje mnie w szczególności rozwiązania amortyzacji tyłu i
    "patentom" na zminimalizowanie wężykowania przy dobrych podróżnych prędkościach. Jak
    wychodzi w praktyce z koniecznością zastosowania układu hamulcowego?

  • 2. Data: 2012-07-12 13:44:12
    Temat: Re: Szukam informacji - przyczepka
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 12-07-2012 11:47, WIADRO pisze:
    > Witam
    >
    > Szukam informacji, rysunków, schematów budowy przyczepek motocyklowych
    "jedno-kółkowych"
    [cut]
    Do Buzy?! Jak rany, zmien kobite bo Cie zameczy iloscia bagazu ;)

    http://www.freepatentsonline.com/D0523779-0-large.jp

    pozdr
    Rogal
    990 Adv.R
    http://www.rogal.riders.pl

  • 3. Data: 2012-07-12 14:00:41
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 11:47:36 UTC+2 użytkownik WIADRO napisał:
    > Witam
    >
    > Szukam informacji, rysunków, schematów budowy przyczepek motocyklowych
    &quot;jedno-kółkowych&quot; z jednym przegóbowym (z dwoma stopniami swobody)
    mocowaniem(wał kardana) do zadupka. interesuje mnie w szczególności rozwiązania
    amortyzacji tyłu i &quot;patentom&quot; na zminimalizowanie wężykowania przy dobrych
    podróżnych prędkościach. Jak wychodzi w praktyce z koniecznością zastosowania układu
    hamulcowego?

    Witam

    A moze cos uda sie podpasowac z akcesorii rowerowych? Niekoniecznie dokladnie ale
    ktores z rozwiazan?
    Jest tam sporo przyczep jednokolowych z roznymi systemami mocowan.
    A jesli chodzi o hamowanie to zintegrowac tylny hamulec z przyczepa? Uda sie
    zainstalowac cos takiego jak w przednim heblu?

    http://tinyurl.com/bwnexwh
    tu rozne warianty przyczep.

    --
    Bartek Kacprzak

  • 4. Data: 2012-07-12 14:21:37
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 14:00, b...@g...com pisze:
    > A moze cos uda sie podpasowac z akcesorii rowerowych?

    Miotałoby tym jak szatan.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 5. Data: 2012-07-12 14:52:18
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    b...@g...com wrote:

    >A jesli chodzi o hamowanie to zintegrowac tylny hamulec z przyczepa? Uda sie
    zainstalowac cos takiego jak w przednim heblu?

    Nie wiem czemu ale jakos nie zdaje mi sie, zeby zainstalowanie hamulca
    w takiej jednokolce bylo dobrym pomyslem.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2012-07-12 15:05:27
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 14:52:18 UTC+2 użytkownik Jacot napisał:
    > Nie wiem czemu ale jakos nie zdaje mi sie, zeby zainstalowanie hamulca
    > w takiej jednokolce bylo dobrym pomyslem.
    Nie wiem, nie znam sie, tylko tak gdybam.
    Ale jesli na tej przyczepie bedzie jakis wiekszy ciezar to chyba lepiej jak caly
    zestaw bedzie hamowal niz hamuje motocykl a przyczepa go pcha.

    IMVHO to chyba lepiej poszukac klasycznego rozwiazania czyli wozka bocznego.

    pozdr

    --
    Bartek Kacprzak

  • 7. Data: 2012-07-12 15:27:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 15:05, b...@g...com pisze:
> [...]
    zestaw bedzie hamowal niz hamuje motocykl a przyczepa go pcha.

    > IMVHO to chyba lepiej poszukac klasycznego rozwiazania czyli wozka bocznego..

    http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/xlarg
    e/Rats-Hole-Busa-Sidecar.jpg

    Ale poniewaz Rogal nie ma juz Busy to :

    http://www.triumphrat.net/attachments/tiger-chat/198
    14d1257789027-newbie-looking-at-tiger-to-haul-sideca
    r-tiger-enduro-hack.jpg

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-07-12 15:47:00
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 15:27, Kuczu pisze:

> [...]
    >

    > Ale poniewaz Rogal nie ma juz Busy to :
    >
    > http://www.triumphrat.net/attachments/tiger-chat/198
    14d1257789027-newbie-looking-at-tiger-to-haul-sideca

    Tylko wtedy to już jest bardziej puszka cabrio niż motocykl...

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 9. Data: 2012-07-12 16:37:30
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 13:44:12 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > Jak rany, zmien kobite bo Cie zameczy iloscia bagazu ;)
    > http://www.freepatentsonline.com/D0523779-0-large.jp

    co zrobić Kajak jeszcze wejdzie, ale wioseł nie mam jak upchnąć.
    Taka przyczepka ma same plusy poza tym że jest przyczepką, niski środek ciężkości,
    jedzie sobie spokojnie w cieniu areodynamicznym
    Fajna strona - http://www.freepatentsonline.com/6042138.pdf takie coś.

    Bartek- rowerowe odpadają.

    Jacot - stosując przednie koło od skutera z tarczą i zaciskiem który można podłaczyć
    do pompy nożnego hamulca. Kwestia tylko czy taka pompa dająca jednakowe ciśnienie na
    zacisk tylnego koła i taki mały jednotłoczkowy przyczepki powodowała by pierw blokadę
    koła przyczepki a słabą wydajność tylnego koła czy jak to wygląda w praktyce/teori
    takie zintegrowanie 2 zacisków?

  • 10. Data: 2012-07-12 16:53:52
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 15:27:20 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > http://www.triumphrat.net/attachments/tiger-chat/198
    14d1257789027-newbie-looking-at-tiger-to-haul-sideca
    r-tiger-enduro-hack.jpg

    karabinu maszynowego tu brakuje.

    Takie coś chodzi po głowie: to na zdjęciu przy VFR czy BMW RT
    http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11899&high
    light=przyczepka&page=4