  • 11. Data: 2014-04-22 12:59:27
    Temat: Re: T-mobile
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 22 Apr 2014 12:29:52 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ano owszem, tylko jak tu do nich przejsc czy chocby umowe przedluzyc,
    >jesli nie dostarczaja podstawowych informacji ?
    Nie jestem absolutnie pewien, ale przy rozmowie telefonicznej przed
    przyjazdem kuriera dostałem link do wszystkich dokumentów + info o
    symbolu promocji. Co i tak nie zmienia faktu, że ze strony nie sposób
    się nic dowiedzieć a jak masz wynegocjowane zniżki to i tak przed
    pierwszym rachunkiem chyba tego nie sprawdzisz.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 12. Data: 2014-05-05 17:58:05
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    On Mon, 21 Apr 2014 14:29:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa
    oferte
    > w T-mobile ?

    > Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest - duze, kolorowe,
    > przyciagajace, ale kompletnie bezuzyteczne.
    > Szczegolow trzeba sie naszukac, linki do cennikow nie dzialaja,
    > wybor taryfy sie blokuje na "znaleziono 0 ofert".

    Nigdy nie miałem w życiu abonamentu u żadnego opa komórkowego, poza
    krótkim epizodem z siecią Idea jakieś 15 lat temu. Nigdy też nie
    korzystałem z usług Era GSM, Era, ani T-Mobile PL. Aż do zeszłego
    tygodnia, kiedy byłem na majówce w uroczym zakątku Polski i chciałem
    coś sprawdzić w googlu. Okazało się, że jedyny opek, który w ogóle
    nie olał tego obszaru to tmobil. Zakupiłem w GSie SIMa Frii i okazało
    się, że to świetny opek

  • 13. Data: 2014-05-05 18:37:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
    On Mon, 21 Apr 2014 14:29:07 +0200, "J.F."

    >Nigdy nie miałem w życiu abonamentu u żadnego opa komórkowego, poza
    >krótkim epizodem z siecią Idea jakieś 15 lat temu.

    Ja akurat mialem i nie widze wielkich powodow do narzekan, nie w tym
    problem.

> [...]
    >i chciałem coś sprawdzić w googlu. Okazało się, że jedyny opek, który
    >w ogóle nie olał tego obszaru to tmobil. Zakupiłem w GSie SIMa Frii i

    Ale ja nie o tym ze jedyny mial zasieg, tylko czy udalo ci sie
    wyczytac ze strony na czym to Frii polega.
    Za co placisz, za co nie placisz, gdzie leza zalety, gdzie czychaja
    wady :-)
    Tak powiedzmy ze twoj operator zasiegu tam nie ma, a wszyscy inni
    maja, i masz wybrac najlepsza oferte dla Ciebie.

    J.