  • 1. Data: 2013-02-02 13:48:00
    Temat: TV cyfrowa naziemna z Polsatem Sport i Sport Extra -jak zainstalować multiroom ?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Chciałbym zrezygnować z telewizji kablowej na rzecz Cyfrowego Polsatu w
    wersji naziemnej TV cyfrowej. Posiadam nTV i chciałbym ją użytkować na 2
    telewizorach równolegle. Rezygnując z TV kablowej, chciałbym ją zastąpić
    pakietem TV cyfrowej naziemnej Polsatu wraz z kanałami kodowanymi typu
    Polsat Sport, Polsat Sport Extra (tak aby były dostępne na 2 telewizorach)
    Czy jest możliwość udostępnienia TV cyfrowej naziemnej na 2 telewizory?
    Czy też muszę kupić 2 dekodery TV naziemnej Polsatu (do każdego
    telewizora) i za każdy zapłacić min.9,95zł miesięcznie (za doładowanie
    12-miesięczne w wysokości 9,95zł)?

  • 2. Data: 2013-02-02 13:58:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-02-02 13:48, xxx pisze:
> [...]
    > Czy też muszę kupić 2 dekodery TV naziemnej Polsatu (do każdego
    > telewizora) i za każdy zapłacić min.9,95zł miesięcznie (za doładowanie

    do każdego tv musi być osobny dekoder.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2013-02-02 15:44:15
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    > do każdego tv musi być osobny dekoder.

    z tego co wiem to jest TV mobilna i na telefonie będzie toto jakoś widać
    ale na telewizorze będzie tragiczna jakość

    Arek.

  • 4. Data: 2013-02-02 18:06:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    > z tego co wiem to jest TV mobilna

    Już od dawna nie ma nawet takich ambicji.
    Projekt z tv mobilną wziął i padł, a raczej wykończyła go zmowa operatorów
    komórek.

  • 5. Data: 2013-02-02 21:45:49
    Od: xxx <k...@o...pl>

> [...]
    > Czy też muszę kupić 2 dekodery TV naziemnej Polsatu (do każdego
    > telewizora) i za każdy zapłacić min.9,95zł miesięcznie (za doładowanie

    Kiepska ta oferta MUXa. Nie ma Polsatu Cafe, który ogląda w kablówce
    moja mama;) No cóż, pozostaje płacić za kablówkę i nTV osobno;(