  • 21. Data: 2014-02-12 15:04:33
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 13:16, AZ pisze:

    > Ty to jednak jestes gosc! Trzeba bylo kazac mu kleknac i zrobic dodatkowo
    > zdjecie!

    Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, że ancron trochę koloryzuje, ale trzeba
    mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

    --
    MN

  • 22. Data: 2014-02-12 15:11:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

    Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
    zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
    tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2014-02-12 15:18:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:11, AZ pisze:

    > Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
    > zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
    > tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?

    Odszczekasz za jakieś dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
    teraz nie mogę go opublikować.

    --
    anacron
    aba/

  • 24. Data: 2014-02-12 15:19:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Odszczekasz za jakieś dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
    > teraz nie mogę go opublikować.

    Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-02-12 15:20:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

    Przy okazji mozesz powiedziec z jakich powodow nie wolno go opublikowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2014-02-12 15:30:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:04, Dawid pisze:

    > Musisz i jesteś.
    > * Właściwie czasami zastanawiam się po co mi to? Poszło o 300zł mandatu,
    > a w związku z tą sprawą wydałem już co najmniej kilkanaście tysięcy.*
    > To cytat z Ciebie.
    > 25 % Polaków przez cały rok tyle nie zarobi.
    > Dla dużej reszty to masa kasy.

    To jest masa kasy. Fakt nie ukrywam, że wystaję trochę ponad średnią
    krajową, ale nie jestem bogaty. Bogatych znam, takich z samochodami za 1
    mln, czy własnymi śmigłowcami. Nie zarabiam nawet 1/10 tego co oni. Inna
    historia, że wielu po cichu pomagało i pomaga. Jak rozpytała się nagonka
    koledzy napisali to
    http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetra
    ci/ i kilku
    postanowiło pomóc np. finansowo. Czasami było to 100 zł, czasami trzy
    zera przed przecinkiem.

    --
    anacron
    aba/

  • 27. Data: 2014-02-12 15:32:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:20, AZ pisze:

    > Przy okazji mozesz powiedziec z jakich powodow nie wolno go opublikowac?

    Policjant jest nadal w czynnej służbie, zrobił to w godzinach pracy.
    Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej mu życie zatruwać.

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2014-02-12 15:37:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Policjant jest nadal w czynnej służbie, zrobił to w godzinach pracy.
    > Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej mu życie zatruwać.

    To jakis problem zamazac twarz i znieksztalcic glos? No i skad te 2 lata?
    Wtedy juz na sluzbie nie bedzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2014-02-12 15:44:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:37, AZ pisze:
    > To jakis problem zamazac twarz i znieksztalcic glos? No i skad te 2 lata?

    Wtedy tacy jak Ty napiszą, że to fałszywka.

    > Wtedy juz na sluzbie nie bedzie?

    Bez komentarza.

    --
    anacron
    aba/

  • 30. Data: 2014-02-12 15:45:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Odszczekasz za jakieś dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
    > teraz nie mogę go opublikować.

    Tu już nawet snickersy nie pomogą.

    Zakładając przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
    policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobią ci jesień
    średniowiecza.

    --
    Best regards,
    RoMan