  • 81. Data: 2018-10-23 08:10:05
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-22 o 14:28, Michał Jankowski pisze:

    > A co zrobisz, jak karta nie zadziała (terminal nie ma NFC albo wyświetli
    > cośtam cośtam użyj czytnika czipowego)?

    Pewnie zapłacę wekslem :)

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2018-10-23 08:11:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-22 o 16:37, RadoslawF pisze:

    > Pomijając że mogłeś też wybrać tańszy i też bez NFC ocierasz się
    > o kłamstwo.

    Nie mogłem, bo nie brałem w ogóle nfc pod uwagę, a nawet nie wiedziałem,
    co to jest. Wybierałem po firmie, systemie i pamięci, wybrałem najtańszy
    o powyższych parametrach, okazało się potem, że ma nfc, co sobie bardzo
    chwalę (i tak, chętnie za to dopłacę w przyszłości).

    Rozumiem, że wg ciebie powinienem wziąć droższy, ale bez nfc? :)

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2018-10-23 08:19:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-22 o 23:01, RadoslawF pisze:

    > Raczej twoje.
    > Padały tu głosy ludzi twierdzących ze u nich nie wystarczy wybudzić
    > a trzeba się zalogować.

    Nie zalogować, tylko odblokować ekran. Coś, co statystyczny użytkownik
    robi ze 100 razy dziennie.

    > Ale ty zaraz napiszesz że u ciebie nie trzeba co w domyśle ma sugerować

    U mnie też. Szperając opinię w internecie wynika, że jest to dość
    popularna przypadłość, choć oficjalnie w opisie google pay jest
    napisane, że do płatności należy odblokować ekran.

    > że tak jest też i u innych. Czyli tobie akurat tutaj nie pasuje
    > przyznać że czarne jest czarne więc zbaczasz na dyskusję o jakiejś
    > partyjce rządzonej przez szczerbatego.

    Nawet jeśli trzeba by ekran odblokowywać (ja odblokowuję, i jeszcze
    włączam moduł nfc, bo domyślnie go mam wyłączonego), to i tak jest do
    dla mnie wygodniejsze w porównaniu z tym, że nie muszę nosić karty, lub
    jej skądś wyciągać.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2018-10-23 10:06:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 08:19:47 +0200, w <pqmei4$3ig$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > włączam moduł nfc, bo domyślnie go mam wyłączonego), to i tak jest do
    > dla mnie wygodniejsze w porównaniu z tym, że nie muszę nosić karty, lub

    Czemu wy ciągle bredzicie o wyciąganiu kart skądś skoro temat jest o naklejce?
    Naklejkę masz przyklejoną pod telefonem, wkładasz do środka telefonu, pod
    futerał czy gdzie tam chcesz.

    Może musisz odkryć jeszcze naklejkę tak jak NFC? :D

  • 85. Data: 2018-10-23 10:31:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 10:06, r...@k...pl pisze:

    > Czemu wy ciągle bredzicie o wyciąganiu kart skądś skoro temat jest o naklejce?
    > Naklejkę masz przyklejoną pod telefonem, wkładasz do środka telefonu, pod
    > futerał czy gdzie tam chcesz.

    Bo wątek był o tym, czy lepiej płacić kartą, czy telefonem.

    Jako argument przeciwko telefonowi ktoś tu podał naklejkę, co - jak
    widać - przeszło zupełnie niezauważenie wśród użytkowników nfc, bo kto
    normalny, mając nfc, będzie się bawił w naklejki - toż to same wady.
    Możesz mieć tylko jedną, nie przekleisz jej szybko do innego telefonu,
    banki czasem pobierają opłaty za korzystanie z tych naklejeczek, poza
    tym już sam fakt naklejki sugeruje, że jest to jakaś proteza,
    najczęściej dla tych, którzy nfc w telefonie nie mają.

    Tak jak wspomniałem - jeśli rozważać z czymś naklejkę, to nie z nfc,
    tylko z futerałem telefonicznym, w którym nosi się kartę - nic szczególnego.

    > Może musisz odkryć jeszcze naklejkę tak jak NFC? :D

    Jw. - naklejka niczego by mi nie ułatwiła. Byłaby substytutem, gdyby
    telefon nie miał nfc. W dodatku mój bank, w którym mam kartę (Citi)
    pobiera za tę (nie)przyjemność 5zł miesięcznie, co czyni moje rozważania
    na ten temat zupełnie bezcelowymi, bo jestem człowiekiem, który nie chce
    nic płacić za korzystanie ze swoich kart (i dlatego na przykład
    zrezygnowałem z kart mbanku).

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2018-10-23 10:31:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.10.2018 o 10:06, r...@k...pl pisze:
    > Czemu wy ciągle bredzicie o wyciąganiu kart skądś skoro temat jest o naklejce?

    Czemu ty ciągle bredzisz o jakiejś naklejce skoro temat jest o telefonie
    z NFC a nie telefonie z jakąś naklejką?

    --
    Czarek

  • 87. Data: 2018-10-23 10:32:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.10.2018 o 10:06, r...@k...pl pisze:
    > Może musisz odkryć jeszcze naklejkę tak jak NFC? :D

    Powiedzieć o tobie beton, to powiedzieć ci komplement

    --
    Czarek

  • 88. Data: 2018-10-23 10:34:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Łatwo sprawdzić kto wyskoczył z naklejką - r...@k...pl

    --
    Czarek

  • 89. Data: 2018-10-23 10:47:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 10:31:20 +0200, w <pqmm8q$hlv$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz

> [...]
    > widać - przeszło zupełnie niezauważenie wśród użytkowników nfc, bo kto
    > normalny, mając nfc, będzie się bawił w naklejki - toż to same wady.

    Czyli nie ogarniasz naklejek ani trochę.

    > Możesz mieć tylko jedną,

    Mnie jedna wystarcza, zapewne wystarczy jedną przykleić na górze, drogą na
    dole. Ja ogarnąłem temat jedną co polecam :)

    > nie przekleisz jej szybko do innego telefonu,

    Nawet nie mam przyklejonej.
    Miałem na poprzednij telefonie i nie było problemu z odklejeniem.
    Nie widzę potrzeby, ale ogarnąłem temat telefonem z dwoma kartami SIM :)

    > banki czasem pobierają opłaty za korzystanie z tych naklejeczek, poza
    > tym już sam fakt naklejki sugeruje, że jest to jakaś proteza,
    > najczęściej dla tych, którzy nfc w telefonie nie mają.

    Mam NFC, ale olałem. Naklejka wygodniejsza. Widzę tych z NFC i nie chce mi się
    pałować z telefonem.

    > Tak jak wspomniałem - jeśli rozważać z czymś naklejkę, to nie z nfc,
    > tylko z futerałem telefonicznym, w którym nosi się kartę - nic szczególnego.

    Akurat mam między baterią, a tylną klapką.
    W następnym fonie włożę między tylną klapkę a silikonowe plecki.
    W poprzednim miałem przyklejony z tyłu.

    W żadnym nie było problemów.

    > telefon nie miał nfc. W dodatku mój bank, w którym mam kartę (Citi)
    > pobiera za tę (nie)przyjemność 5zł miesięcznie, co czyni moje rozważania
    > na ten temat zupełnie bezcelowymi, bo jestem człowiekiem, który nie chce

    No tak, ja ogarnąłem temat wybierając inny bank.
    Zresztą cóż to jest 5zł przy kursach zagr. Citi :D

  • 90. Data: 2018-10-23 10:49:45

    Tue, 23 Oct 2018 10:31:21 +0200, w <5bcedc5f$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    > Czemu ty ciągle bredzisz o jakiejś naklejce skoro temat jest o telefonie
    > z NFC a nie telefonie z jakąś naklejką?

    Podwątek jest o naklejce. Ogarnij się i idź do innego podwątku -- tam jest
    tylko o telefonie z NFC.