  • 11. Data: 2010-02-17 19:19:40
    Temat: Re: Tanie pierdzidlo 125ccm - nie skuter! - do miasta
    Od: Magic <m...@w...pl>

    LukeB pisze:

    > Budzet - max 4k PLN. Myslalem o Hondzie CG 125 (byla by chyba
    > idealna), ale tego troche malo. Kojarzycie jakies podobne motongi?

    Wystarczy na Alledrogo w dziale Motocykle wklepać 125 w wyszukiwarkę a
    potem Sortuj wg ceny. Ja bym pewnie kupił to:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M171773
    2

    chociaż do miasta pewnie wolałbym dołożyć parę zł i kupiłbym to:
    http://moto.allegro.pl/item916667281_honda_varadero_
    xl_125_2001_rok_super.html

    Ale żadnego z nich nie trzymałbym pod chmurką. Szkoda ich.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-02-17 20:11:37
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Zarowno Viadro 125 jak i YBR 125 rowniez mi sie podobaja.. ale rowniez
    nie postawil bym tego pod chmurka. Za ladne i zbyt wartosciowe. Co do
    MZ to nie wiem jak z czesciami i serwisem. Idealne bylo by wlasnie
    takie prymitywne 4T pierdzidlo, jak ta nieszczesna GC 125. A moze Suzi
    GN 125? Ktos tu chyba na tym jezdzil, duzo grzebania przy tym jest?

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 13. Data: 2010-02-18 06:42:23
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Feb 2010 12:11:37 -0800 (PST), LukeB <g...@o...pl> wrote:

    >takie prymitywne 4T pierdzidlo, jak ta nieszczesna GC 125. A moze Suzi
    >GN 125? Ktos tu chyba na tym jezdzil, duzo grzebania przy tym jest?

    Kup moze cos enduropodobnego, w miare mozliwosci porysowanego itd
    Moj detek czasami stal z kluczykiem w stacyjce, nie przypiety przez
    dwa dni i nawet psom sie nie chcialo na niego sikac.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2010-02-18 08:27:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-17 21:11, LukeB pisze:

    > A moze Suzi GN 125? Ktos tu chyba na tym jezdzil, duzo grzebania przy tym jest?

    No wlasnie Gienka chcialem zaproponowac. Motocykl tani, prosty w
    utrzymaniu i masowo produkowany, a co za tym idzie latwo sa do niego
    dostepne czesci. No i uzytkowany w licznych szkolach nauki jazdy co
    raczej dobrze swiadczy o jego zywotnosci i odpornosci na przygody
    wszelakie. Fakt ze lubi zardzewiec tu i tam ale to mu tylko dodaje
    szlachetnosci i czyni nieatrakcyjnym dla potencjalnych chetnych pod blokiem.

    BTW. Jakby kto czego szukal to mam prawie calego Gienka na czesci,
    lacznie z przodem, kolami i dolem silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2010-02-18 08:37:01
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Kup moze cos enduropodobnego, w miare mozliwosci porysowanego itd
    > Moj detek czasami stal z kluczykiem w stacyjce, nie przypiety przez
    > dwa dni i nawet psom sie nie chcialo na niego sikac.

    miałbym podobny pomysł. DT albo MTX. W okolicy 3-4kzł można kupić sensowny
    egzemplarz z początku lat 90tych. Jak zadbane to praktycznie bezawaryjne.
    Pali śmiesznie, w mieście można liczyć na jakieś ~3L, mają dozownik oleju
    więc nie jest to specjalnie uciążliwe.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 16. Data: 2010-02-18 10:22:14
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-02-17 15:44, LukeB pisze:
    > Chodzi za mna mysl zakupu taniego pierdzidla 125ccm do codziennej
    > jazdy do pracy.

    Moze jakies enduro przerobione na supermoto. Nawet niech bedzie
    zarejestrowane na 50ccm ale z wsadzonym 125ccm ;P
    Mozna znalezc czasem fajna Honde HM w wersji Derapage/Supermoto. To jest
    miodzio motorek ;P

    --
    japu

  • 17. Data: 2010-02-18 10:37:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> wrote in message

    > Moze jakies enduro przerobione na supermoto. Nawet niech bedzie
    > zarejestrowane na 50ccm ale z wsadzonym 125ccm ;P

    Genialne. Jak na to wpadles?

    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2010-02-18 11:49:54
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-02-18 11:37, Kefir pisze:

    > Genialne. Jak na to wpadles?

    Oj, to akurat byl dżołk.

    Natomiast co do sedna to swietnie sie w miescie sprawuja
    enduro/supermoto z racji wysokiego siedziska, przyjaznego do
    manewrowania przy niskich predkosciach nachylenia glowki ramy i
    szosowych opon dobrze trzymajacych sie asfaltu.
    Zatem moze byc np. Honda CR(E/F/M/X) z silnikiem 125ccm i szosowymi
    oponami. Zrywna maszynka choc troche glosna.

    --
    japu

  • 19. Data: 2010-02-18 12:03:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Scyzoryk pisze:
    > nawet psom sie nie chcialo na niego sikac.

    nawet pies moze miec swoja godnosc, nie ?

    > miałbym podobny pomysł. DT albo MTX. W okolicy 3-4kzł można kupić sensowny
    > egzemplarz z początku lat 90tych.

    Ja mam do DT 125 sprzedania z konca lat 90-tych. Mechanicznie OK,
    optycznie to napsy newroma beda go mijac druga strona chodnika.
    ;-)

    o taki:

    Filmik:
    http://filmy.scigacz.pl/wymiana_kola
    fotka:
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/i0mjhpbcbhx0sgK
    7OHNH7Q?authkey=Gv1sRgCPDugOXtuLb1EQ&feat=directlink

    > Pali śmiesznie, w mieście można liczyć na jakieś ~3L,

    ? W miescie to nie wiem, ale w terenie to 7 i wiecej.

    KJ

  • 20. Data: 2010-02-18 12:53:22
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ja mam do DT 125 sprzedania z konca lat 90-tych. Mechanicznie OK,
    > optycznie to napsy newroma beda go mijac druga strona chodnika.
    > ;-)

    skąd jesteś? Kumpel szuka czegoś podobnego. Daj znać tutaj lub na priv jaka
    kasa, który rok i skąd jesteś.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk