  • 1. Data: 2012-11-04 09:48:10
    Temat: Tescomobile Irlandia - microSIM
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Jako ciekawostka ;-)
    W Irlandii jest sobie b. tania sieć Tescomobile (O2). Sieć
    działa, ale sporo rzeczy jest "tanio" - strona WWW (panel
    po zalogowaniu) wygląda jak sprzed 15lat, ale przecudowna
    jest kwestia microSIM. Procedura jest ogólnie dość prosta:
    - zadwonić do operatora,
    - przysyłają niekatywną kartę microSIM,
    - oddzwaniamy i oni przepinają na nową kartę.

    Smaczek jest jednak w samej karcie micoSIM - ktoś siedzi
    i je wycina ze zwykłych. Przecudne jest odebranie
    karty wyciętej na odwrót (chipem do góry).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-11-04 14:42:27
    Temat: Re: Tescomobile Irlandia - microSIM
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    DooMiniK <bachus@bachus> wrote:
> [...]
    > i je wycina ze zwykłych. Przecudne jest odebranie
    > karty wyciętej na odwrót (chipem do góry).

    :))

    A mozna tez kupic sobie wycinarkę taką
    http://dx.com/p/micro-sim-card-cutter-black-126906?i
    tem=1 i wyciąć samemu
    posiadaną kartę, bez przełączania.
    Ja zanim sobie taką kupiłem wycinałem też nożyczkami... Też można, żadna
    filozofia.

  • 3. Data: 2012-11-07 06:07:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    tem=1 i wyciąć
    > samemu posiadaną kartę, bez przełączania.
    > Ja zanim sobie taką kupiłem wycinałem też nożyczkami... Też można,

    prowadzisz jakiś serwis komórek?

    bo w sumie to nie wiem czy jest sens kupować przyrząd w celu jednorazowego
    przycięcia karty, chyba ze sie jest jakimś przestępcą lubiącym iphony i się
    zmienia karty co chwila.

  • 4. Data: 2012-11-07 12:13:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jednorazowego przycięcia karty, chyba ze sie jest jakimś przestępcą
    > lubiącym iphony i się zmienia karty co chwila.

    Wbrew pozorom duzo tanich operatorow nie oferuje mikro SIM. Taka ucinaczka
    przyda Ci sie nie raz np przy wyjezdzie zagranice. A cena jest smiesznie
    niska w stosunku do problemow z wyborem opa jakich dzieki posiadaniu jej
    unikasz.

  • 5. Data: 2012-11-07 14:05:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >smiesznie
    >niska w stosunku do problemow z wyborem opa jakich dzieki posiadaniu

    No ale jak, przeciez karty nie wsadzasz do jajfona, tylko do
    dodatkowego routera wifi.
    A tylko jajfony potrzebuja mikrosima :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-11-07 16:57:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale jak, przeciez karty nie wsadzasz do jajfona, tylko do dodatkowego routera
    wifi.
    > A tylko jajfony potrzebuja mikrosima :-)

    Jak masz iPhona ze zdjętym simlockiem to wkładasz do iPhona, czemu nie?
    Poza tym, mikro SIM jest dziś w wielu innych smartfonach robionych przez
    inne firmy: http://www.mobicity.com.au/phones/smartphones/micro-
    sim.html

  • 7. Data: 2012-11-07 20:20:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak masz iPhona ze zdjętym simlockiem to wkładasz do iPhona, czemu
    >nie?

    Bo przeciez nie bedziesz co chwila zmienial, jak znajomi moga
    zadzwonic.

    No dobra, odbierac mozna na innym telefonie, ale dzwonic z niego ?
    Bez ksiazki, bez wygodnej obslugi ?
    A dzwonic z ajfona z obca karta, to z narazeniem ze znajomi nie
    odbiora :-)

    >Poza tym, mikro SIM jest dziś w wielu innych smartfonach robionych
> [...]

    Nie ma obowiazku ich kupowac :-)
    No i sprawa zasadniczo ta sama co z ajfonem - od niecheci po smoka :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-11-07 20:28:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Bez ksiazki, bez wygodnej obslugi ?
    > A dzwonic z ajfona z obca karta, to z narazeniem ze znajomi nie odbiora :-)

    Co kto lubi... Zawsze możesz telefonu nie odbierac i nagrac na sekretarce
    ze podrozujesz i aby lapano Cie na Skype, Gadu-gadu, Facebook i innymi
    metodami... Juz od dawna telefon nie jest jedyna ani ostatnio najwazniejsza
    metoda kontaktu...

    Smoka?

  • 9. Data: 2012-11-11 20:05:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > ucinaczka przyda Ci sie nie raz np przy wyjezdzie zagranice. A cena
    > jest smiesznie niska w stosunku do problemow z wyborem opa jakich

    jezu... i jak jedziesz za granicę to w każdym kolejnym kraju kupujesz nową
    kartę i nią karmisz swojego ajfona i ajfony reszty rodziny... bosz... ;-)

    że też ci się chce... jeszcze musisz znajmomy i kontrahentom za każdym razem
    wysłać info że teraz masz przez dwa dni inny numer.. ;-)

    Jak ktoś musi tak dziadowac to raczej go na ajfona nie stać tylko mam jakąś
    stara nokie za 5$

  • 10. Data: 2012-11-11 20:07:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > Facebook i innymi metodami... Juz od dawna telefon nie jest jedyna
    > ani ostatnio najwazniejsza metoda kontaktu...

    buach acha chacha...

    Za boga by mi sie nie chciało tak dziadować.