  • 1. Data: 2023-04-09 18:02:24
    Temat: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
    Od: a a <m...@g...com>

    Buduję Tomograf USG 4D 5D 6D - obrazowanie całego ciała real-time

    Ten projekt ma już ponad 15 lat, ale teraz znalazlem współpracowników do projektu.

    Najwazniejsze to obrazowanie real-time 3D, 4D, 5D układu kostnego, szkieletu,
    bardzo wąska głowica do zaglądania do płuc przez przestrzenie międzyżebrowe,
    diagnozowanie uszkodzeń stawu biodrowego, łękotki, stawów, porównywanie symetrii
    osiowej ciała,
    wczesne wykrywanie nowotworów, guzków piersi

    Stanowisko w pełni zautomatyzowane, ruchome glowice na wysięgnikach, przesuwające się
    po skórze bez konieczności smarowania ciała alergizującymi żelami, silikonami, gdyż
    same głowice będą obudowane żelową zamkniętą poduszką.

    Celem nie jest obrazowanie organów wewnętrznych, miękkihc, ale obrazowanie 3D całego
    szkieletu człowieka i wykrywanie anomali, zmian patologicznych./

    Szczelinowa glowica zaglądająca do wnętrza płuc przez przestrzenie międzyżebrowe
    będzie światowym hitem.

    Problemem USG jest bralk automatyzacji i czasochłonnośc diagnostyki.

    Czyli to będzie pełny automat kontaktowy z głowicami wspierającymi geolokalizację i
    położenie żyroskopowe.

    USG jest bezpieczne, nieinwwazyjne, nie wywołuje żadnych skutków ubocznych po wielu
    badaniach.

  • 2. Data: 2023-04-09 18:25:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/04/2023 18:02, a a wrote:
    > 5D

    No dobra. Zainteresowałeś mnie. 3 wymiary przestrzeni + czas. A ten
    piąty? Pryskanie wodą?

  • 3. Data: 2023-04-09 19:06:09
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 9 Apr 2023 18:25:54 +0200, użytkownik heby napisał:

    > No dobra. Zainteresowałeś mnie. 3 wymiary przestrzeni + czas. A ten
    > piąty? Pryskanie wodą?

    Jeszcze jest ten 6-ty. Bardzom ciekaw...

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-04-09 20:34:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 9 April 2023 at 19:06:11 UTC+2, Jacek wrote:

    > Jeszcze jest ten 6-ty. Bardzom ciekaw...
    >

    > --
    > Jacek
    wszystko będzie po kolei
    3D to wiadomo o co chodzi, 3D still, czyli nieruchome
    4D to ruchome 3D real-time
    5D to ruchome 3D real time+ extra features, czyli jednoczesne skanowanie ciała
    wieloma głowicami

    A 6D to jak ww audio : 5+1Ch
    w koncu ultradxięki to dźwięki to audio i z tym sobie też poradzę

    Mam wysłać aplikację na Targi do Bhutanu
    I mam lekarza od USG z 25 letnią praktyką, dawnego serwisanta USG
    ale technologie USG się rozwijają i doskonalą

    i tomograf USG 3D 4D 5D 6D ma zastąpić CT

    Chinczyć mnie szkolił w CT 3D, czyli z wizualizacją obrazu z tomografu w 3D
    czyli żadne slicing, czyli plasterkowanie ale widać całe płuca pacjenta od razu w 3D
    i widać czy ma zwłóknienie, znaczy covida.

    USG dzisiaj jest bardzo tanie (używane) i są głowice podłączane do smartfona

    Głowica ma się ślizgac po skórze bez smarowania alergizującym gelem, bo każdy gel to
    syf, silikon i zdrowy nie jest
    \Głowica ma być zapieta do manipulatora jak Da Vinci i jeździć po skórze

    i jak się powiedzie głowica szczelinowa, to będzie mozna wykrywać raka płuc uzywając
    USG, a
    skan będzie realizowany szczelinowo pomiędzy żebrami,a potem sklejanie obrazów w 3D

    Technologia jest znana i stara i polega na sklejaniu obrazu z pojedynczej ruchomej
    kamery 2D na dronie,
    w obraz skanowanego miasta 3D

    Czyli to będzie taki dron USG 3D na uwięzi, skanujący calego pacjenta
    Niestety dotykowo, bo tak działają infradźwieki, ale bezinwazyjnie i bez
    napromieniowania piersi kobiet rentgenem.

  • 5. Data: 2023-04-09 20:47:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/04/2023 20:34, a a wrote:
    > Niestety dotykowo, bo tak działają infradźwieki

    Podobno infradzwieki są zabójcze dla ludzi, umierają od pomp ciepła.
    Tak, że zalecam ostrożność.

  • 6. Data: 2023-04-09 21:27:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 20:34:36 UTC+2 a a napisał(a):

    > Chinczyć mnie szkolił w CT 3D, czyli z wizualizacją obrazu z tomografu w 3D
    > czyli żadne slicing, czyli plasterkowanie ale widać całe płuca pacjenta od razu w
    3D i widać czy ma zwłóknienie, znaczy covida.

    A skąd wziąłeś monitor 3D?

    > Niestety dotykowo, bo tak działają infradźwieki, ale bezinwazyjnie i bez
    napromieniowania piersi kobiet rentgenem.

    Marketingowo do bani, bo od tego piersi rosną.

  • 7. Data: 2023-04-09 21:28:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 9 April 2023 at 20:47:31 UTC+2, heby wrote:
    > Podobno infradzwieki są zabójcze dla ludzi, umierają od pomp ciepła.
    > Tak, że zalecam ostrożność.
    Co racja to racja, ale tutaj nie chodzi o elastyczne sinusoidalne infradźwięki
    ale o stymulację wewnetrznych organów i wprowadzania ich w wolny ruch, aby
    wygenerować dodatkowy efekt 6D
    Przestrzenie międzyżebrowe sa wyjątkowe trudne dla wprowadzania głowicy, do
    skanowania płuc,
    ale gdy wprawimy płuca w wolne , miarowe ruchy, także oddechem,
    to zbudujemy skaner płuc oparty na USG, do wykrywania raka, zmian w płucach.

  • 8. Data: 2023-04-09 21:31:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 20:47:31 UTC+2 heby napisał(a):
    > Podobno infradzwieki są zabójcze dla ludzi, umierają od pomp ciepła.
    > Tak, że zalecam ostrożność.

    Dobrze że w Afryce i w Indiach nie potrzebują pomp ciepła, bo samica słonia w rui
    wysyła infradźwięki, a samiec potrafi to i z 50km usłyszeć i przybiec.
    Trzeba sobie wyobrazić, jak będzie w*ony, jak się okaże, że zrobił maraton+ na próżno
    (a jest o co, jak raz byłem w zoo to jedna samica akurat miała ruję, a samcowi
    dosłownie wyrosła piąta noga, co dzieci głośno zauważyły ;) i co może z taką pompą
    ciepła wtedy zrobić ;>

  • 9. Data: 2023-04-09 23:13:46
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    3D i widać czy ma zwłóknienie, znaczy covida.

    > A skąd wziąłeś monitor 3D?

    Hłe, hłe, hłe...

    napromieniowania piersi kobiet rentgenem.

    > Marketingowo do bani, bo od tego piersi rosną.

    Hłe, hłe, hłe...

    Aleś mu pojechał...

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2023-04-09 23:33:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 21:27:53 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    3D i widać czy ma zwłóknienie, znaczy covida.
    > A skąd wziąłeś monitor 3D?
    napromieniowania piersi kobiet rentgenem.
    > Marketingowo do bani, bo od tego piersi rosną.
    Monitor kupił
    https://cartium.eu/pl/produkt/ksiazki-obrazkowe-3d-z
    -bajkami/