  • 41. Data: 2010-05-02 11:45:12
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-01, Paul <e...@e...com> wrote:

    > z powodu bredni, które zacytowałem w swoim poście.

    A co tam według Ciebie było brednią?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2010-05-02 11:47:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-01, Plumpi <p...@o...pl> wrote:

    > Albo "ja sobie tylko tak przerzucę pas i nie będę zapinać, żeby mnie policja
    > nie złapała, bo nie lubię pasów".
    > Kiedyś dość mocno się pokłuciłem z ciotką, którą wiozłem swoim samochodem,
    > bo nie chciała zapiąć pasa, a z jej ust usłyszałem właśnie takie
    > tłumaczenie.

    Ja w takiej sytuacji po prostu mówię: nie zapinasz - nie jedziesz. I
    czekam.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2010-05-02 11:48:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-02, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:

    > Sprawa jest prosta: nie zapinasz pasów, ryzykujesz życie. NIE ma
    > możliwości NIE zapinania pasów, nawet na 10 m trasie. A gadanie że na
    > tylnych siedzeniach nie trzeba zapinać powinno być karane tygodniowym
    > szkoleniem z fizyki, zakończone trudnym egzaminem.

    Wystarczy porządnie zahamować...

    Pzdr,
    KRzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2010-05-02 12:05:18
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak wy, ale ja od czasu do czasu, kiedy jadę na krótkie trasy
    > nie zapinam pasów. Dlaczego? ciężko odpowiedzieć, ale raczej z lenistwa

    > Kurde ... teraz zacznę zapinać pasy nawet na króciutkich trasach.

    krótko i na temat,
    miałem po poślizgu boczne uderzenie przy dość sporej prędkości (znacznie
    >50), gdybym nie miał pasów to poleciał bym do prawej strony samochodu i
    już bym nic tu nie napisał, a tak miałem tylko siniak, na lewym barku.

    GUB

  • 45. Data: 2010-05-02 12:14:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 May 2010 10:50:26 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Niestety by raczej nie pomogły i ten film nie potwierdza Twojej wersji.
    >Wręcz by mogły (pewnie by i pogorszyły) pogorszyć sytuację - poduszki
    >są konstruowane jako uzupełnienie pasów, a nie ich zastępnik.

    Amerykanskie ponoc lepsze, dzialaja tez bez pasow dobrze

    No wlasnie - piszecie ze poduszki sie nie otwieraja jak fotel nie jest
    zajety, bo koszta banalnej stluczki moglyby byc zbyt duze.

    Ale skad poduszka wie ze w fotelu ktos siedzi ?
    Jakis czujnik nacisku w siedzisku, czy wlasnie czujnik
    zapiecia/rozwiniecia pasow ?

    J.

  • 46. Data: 2010-05-02 12:16:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 May 2010 10:23:38 +0200, Grzegorz Brycki wrote:
    >Sprawa jest prosta: nie zapinasz pasów, ryzykujesz życie.

    Ale sa przyklady ze zapinajac pasy tez ryzykujesz zycie :-)

    J.

  • 47. Data: 2010-05-02 12:39:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-02 12:16, J.F. pisze:

    > Ale sa przyklady ze zapinajac pasy tez ryzykujesz zycie :-)

    Pozostają tylko wyjątkami, które potwierdzają regułę.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 48. Data: 2010-05-02 13:35:07
    Od: Paul <e...@e...com>

    > A co tam według Ciebie było brednią?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    wszystko.
    idź powiedz pilotom wojskowym i kierowcom F1, że oni już dawno nie żyją.
    A Kubica to przy swoim wypadku umarł kilkukrotnie, skoro 20g zabija.

  • 49. Data: 2010-05-02 14:25:53
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    > wyjezdzam z podworka i mam zapiete czesto pasy (odruch) :)
    > - po wyjezdzie musze wysiasc i zamknac brame

    jakiś czas temu do teatru poszedłem i chciałem odruchowo zapinać pasy w
    siedzeniu ;P

    Pozdr
    --
    http://qos.wawit.pl

  • 50. Data: 2010-05-02 14:26:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > No. Np. 65 z jednej strony i jakieś ledwo 75 z drugiej...

    I nadal relatywna prędkość to mniej-więcej połowa sumy obu prędkości
    pojazdów, ponieważ każdy z pojazdów dysponuje swoją strefą zgniotu i nie
    stanowi stałej, nieodkształcalnej przeszkody.