  • 1. Data: 2010-04-28 21:08:51
    Temat: Trasa na moto z Polski do Chin w 1934r
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Znalazłem przypadkiem. Relacja z wyprawy na motorze z Polski do Chin w 1934r

    http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,7
    802265,Dama_w_koszyku.html?as=1&startsz=x

    http://www.tinyurl.pl/?1b4PIBVB

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 2. Data: 2010-04-29 07:29:13
    Temat: Re: Trasa na moto z Polski do Chin w 1934r
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "marusc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem przypadkiem. Relacja z wyprawy na motorze z Polski do Chin w
    > 1934r
    >
    > http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,7
    802265,Dama_w_koszyku.html?as=1&startsz=x

    Rewelacja !
    Przeczytaj sobie ksiazke o Kazimierzu Nowaku, ktory w latach 1931-36
    przemierzyl Afryke na .. rowerze.
    Polecam.
    ("Rowerem i pieszo przez czarny ląd")

    Erg
    GS500

  • 3. Data: 2010-04-29 08:12:39
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-04-28 23:08, marusc pisze:
> [...]
    > 1934r
    >
    > http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,7
    802265,Dama_w_koszyku.html?as=1&startsz=x

    Super!
    To dowód że pasja jest ważniejsza od sprzętu 1000cm3 = 10KM dwie osoby
    wózek i dało się to jest prawdziwy wyczyn. Teraz wyprawa motocyklowa to
    śmiech na sali motocykle min 100KM specjalna zawiecha ubranie itp
    sponsorzy (ekstremalnie jeszcze obstawa, helikoptery,TV)to kpina. Cenię
    ludzi którzy z pasją na chińskim motocyklu porywają się na dalekie
    wypady aby realizować swoje marzenia.
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 4. Data: 2010-04-29 08:28:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "mmaurycy"
    To dowód że pasja jest ważniejsza od sprzętu 1000cm3 = 10KM dwie osoby wózek
    i dało się to jest prawdziwy wyczyn.

    Stary - to niemozliwe zeby sie udalo. Nie mieli prawdziwego enduro i calego
    tego stuffu bez ktorego niektorzy nawet z parkingu nie umieja wyjechac.
    No i nie bylo transmisji LIVE TV wiec po co jechali???
    :):):)
    Wielki szacun

    Tytus z fabryki

    5070 (20100428) __________

  • 5. Data: 2010-04-29 08:40:22
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Apr 2010 10:28:30 +0200, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >No i nie bylo transmisji LIVE TV wiec po co jechali???
    >:):):)

    Dzieki temu ze nie bylo to afair dorabiali jako korespondenci.
    No i ile osob moze sobie pozwolic na roczna podroz ?

    >Wielki szacun

    no

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-04-29 18:54:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pozdrawiam
    > Tytus z fabryki

    Ty Tusie jeden Ty!

    Weź tu kliknij, zastosuj i przestań tę darmową reklamę dołączać, jeśli
    możesz.
    Sęk ju from de mołntajn.

    http://images43.fotosik.pl/135/8c9eb3220a3cc02a.jpg

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2010-04-29 20:11:46
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Jasio"
    Weź tu kliknij, zastosuj i przestań tę darmową reklamę dołączać, jeśli
    > możesz.
    > Sęk ju from de mołntajn.

    Niestety mam sporo starszego Noda od zaonczonego na obrazku i nie umiem
    wylaczyc tych reklam

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-04-30 08:51:34
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 28 - 04 - 2010 (środa) o godzinie 23:08, marusc napisał(a):

    > Znalazłem przypadkiem. Relacja z wyprawy na motorze z Polski do Chin w 1934r

    Wyprawa bez dwóch zdań budzi szacunek. Natomiast sam artykuł rozbawił mnie
    jednym drobiazgiem - autorka (ta z "Wyborczej") szczegółowo cytuje opisy
    strojów, które zabrano, ale ani słowem nie wspomina jakim pojechali
    motocyklem (poza tym, że był zielony)... Nie czepiałbym się, gdyby ten
    tekst w takiej formie ukazał się w jakiejś "Pani domu", czy czymś podobnym,
    ale przecież "Wyborcza" tak (ponoć) mocno walczy z seksistowskimi
    stereotypami ;-)

    A tak ze zdjęcia i skąpych informacji w tekście, to motorek wygląda na BSA
    G30 (G35).

    --
    Yorick
    LS 650

  • 9. Data: 2010-04-30 11:55:14
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-04-30 10:51, Yorick pisze:

> [...]
    > stereotypami ;-)
    >
    > A tak ze zdjęcia i skąpych informacji w tekście, to motorek wygląda na BSA

    Tu pisza znacznie więcej i masz rację:
    http://www.motofakty.pl/artykul/rece_przymarzly_do_k
    ierownicy.html

  • 10. Data: 2010-04-30 12:48:38
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Tytus"
    Niestety mam sporo starszego Noda od zaonczonego na obrazku i nie umiem
    wylaczyc tych reklam

    O ja gupiaCipa starszego NODa to ja mam we w domq
    Chyba wyonczylem

    Tytus z fabryki