  • Data: 2009-04-14 11:06:52
    Temat: Re: Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej
    Od: Seba <bh@[antyspam]sih.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:
    > Wyjaśnij jaki jest problem z łączem i niekaceptowaniem adresu MAC?
    1) w OSX nie da sie maskowac MAC jak w Windows. Moze by ewentualnie
    skryptem ale mam wrazenie, ze to proteza.
    2) nie moge sie polaczyc (zupelnie) z Aster zeby np. zmienic adres MAC w
    ich routerze. Kazdy inny niz ten co napisalem, pozwala mi wejsc do
    panelu administracyjnego i dokonac zmian. mozliwe, ze w tym samym wezle
    pracuje juz taki adres.