  • 11. Data: 2012-07-01 09:24:13
    Temat: Re: Tusze zamienniki
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-06-30 22:17, StaM pisze:
    > Zdjecia na dobrym papierze wychodza bardzo dobrze.

    To pewnie też zależy od zamienników.
    Mi do epsona nie dało się znaleźć takich, by barwy na wydrukowanych
    zdjęciach były akceptowalne. Nie znalazłem też odpowiedniego profilu
    barwnego do zamienników.
    P.

  • 12. Data: 2012-07-01 16:11:14
    Od: "Kluska" <w...@g...pl>

    Witam,
    posiadam DCP-J315W i od roku jade na zamiennikach firmy Dulin.
    Kupowane na allegro.
    Jak narazie zero problemu.
    Co jakis czas tylko czyszcze glowice z poziomu menu drukarki bo czasami tusz
    przysycha.
    Kluska

  • 13. Data: 2012-07-01 19:58:23
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Kluska <w...@g...pl> napisał(a):

    > Co jakis czas tylko czyszcze glowice z poziomu menu drukarki bo czasami tusz
    > przysycha.
    > Pozdrawiam
    > Kluska

    Przynajmniej raz w tygodniu trzeba cos tam wydrukowac. Przynajmniej jedna
    kartke. Nie ma wtedy problemu z przysychaniem i czszczeniem.
    Pozdrawiam StaM

  • 14. Data: 2012-07-02 17:30:31
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Mnie powiedziano, że ostatecznie tusze Dulina mają skład najbardziej
    zbliżony do oryginałów i żeby drukarkę włączyć przynajmniej raz w tygodniu
    io zapuścić wydruk testowy to będzie zawsze OK.
    Odradzano inne tusze i activejety bo to inne pigmentyt i inna baza
    rozpuszczalnikia, chyba że będę drukował codziennie zdjęcia foto to wtedy
    można jechać na dowolnych zamiennikach.

    Z pozdrowieniami.

  • 15. Data: 2012-07-02 21:17:21
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Marek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie powiedziano, że ostatecznie tusze Dulina mają skład najbardziej
    > zbliżony do oryginałów

    A tusze BlackPoint?
    R.

  • 16. Data: 2012-07-03 06:05:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <l...@w...pl> wrote in message
    > Mnie powiedziano, że ostatecznie tusze Dulina mają skład najbardziej
    > zbliżony do oryginałów

    A powiedział Ci to ekspert pracujący w laboratorium chemicznym
    który sam osobiście badał skład chemiczny obu atramentów??
    Podziwiam naiwność ludzi którzy wierzą w każdą bajkę jaką im
    sprzedawca sprzeda, bez jakiegokolwiek pokrycia...
    Powiem Ci tylko tyle, że sprzedawca w sklepie nie ma bladofiołkowego
    pojęcia na temat tego co sprzedaje. Zna tylko dystrybutora, kolor
    pudełka i cenę - nic więcej nie jest dostępne w sieci sprzedaży.
    Reszta to bajki które się serwuje klientom aby ich zabajdurzyć :-)

    > Odradzano inne tusze i activejety bo to inne pigmentyt i inna baza
    > rozpuszczalnikia,

    Jasne. A na dodatek sprzedają je w innym sklepie, no nie? :-)

  • 17. Data: 2012-07-03 17:56:08
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > A powiedział Ci to ekspert pracujący w laboratorium >

    Powiedzieli w dwóch serwisach zgodnie że duliny to najmniej problematyczne
    tusze, najgorsze najszybciej zasychają activejety i mają możliwość zbadać
    jakimi tuszami zaschła głowica

  • 18. Data: 2012-07-06 04:58:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <l...@w...pl> wrote in message

    > Powiedzieli w dwóch serwisach zgodnie że duliny to najmniej problematyczne
    > tusze, najgorsze najszybciej zasychają activejety i mają możliwość zbadać
    > jakimi tuszami zaschła głowica

    Jasne. Po prostu badacze som :-)

  • 19. Data: 2012-07-06 16:27:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>