    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tylko do JF; inni nie mogą czytać!
    Date: Sat, 13 Nov 2021 21:10:04 +0100

    W dniu 13 lis 2021 o 04:02, Eneuel Leszek Ciszewski publicznie zeznał:

    > Trochę dziwi mnie szerokość wydruku -- czasami ;) narysowany trójkąt
    > wystaje na 0.1mm w szerz... Nie wystawałaby gdybym dał 209.9mm zamiast
    > 210mm. Może właśnie dlatego wystaje, że kreska ma swa szerokość?!?!?

    Nie. Wystawanie raczej nie zależy od szerokości.

    W Operze [i filharmonii?] (raczej niezależnie od grubości ścieżynki)
    graniczną jest wartość height='209.946866925557472427499305922538mm'
    a w FF ponad 210mm -- height='210.257mm' najwyraźniej niezależnie od
    szerokości/grubości kreski... Znalazłem sposób na szybkie zwiększanie
    dokładności tej liczby -- co widać, skoro podałem tę liczbę tak
    dokładnie... Mogę nawet nakręcić film ukazujący, iż liczba
    209.946866925557472427499305922538mm jest graniczną, tzn.
    209.946866925557472427499305922539mm daje dwie strony, gdy
    209.946866925557472427499305922538mm daje jedną stronę...
    (w innych Operach może być inaczej -- ale kolejna aktualizacja
    Opery też może skorygować tę liczbę a Opera jest aktualizowana
    często...)

    > Ale dlaczego wystaje tylko w jednym kierunku?
    > Dlaczego nie 296.9mm na 209.9mm a 297mm na 210mm?

    Bo nie jest to związane ze 'stroke-width'; równie dobrze mogę dać
    stroke-width:22.7px
    jak i
    stroke-width:0px

    Zero jest zerem? Nie są potrzebne jednostki? Owszem. Problem
    pojawia się przy zamianie zera w cokolwiek -- bywa, że zapomnę
    o dopisaniu jednostek; ponadto często piszę tak, by podobne
    linie miały tę samą długość, czyli zapisuję jakoś tak:
    stroke-width:00.0px

    > I dlaczego nie zawsze wystaje -- gdzieś (nie pamiętam, gdzie) nie
    > wystawał... Mam masę internetowych przeglądarek, bo mam masę

    Wystawanie uzależnione jest od przeglądarki internetowej.
    Być może trzeba to sprawdzić InkScapem itp. programami
    dedykowanymi SVG...

    > komputerów -- 3 laptopy, 1 smartfon i masę wirtualnych maszyn,
    > które służą mi do testowania różnorakich rozwiązań...

    > Muszę i tę zagadkę rozwikłać...

    Rozwikłałem. ;)

    > w miejsce WXP. :) Może TinyCore -- ojciec ma zdrutowany ;) internet...

    Zwłaszcza wystrój wnętrza TC przypadł mi do gustu!
    Razi gradientacja ;) tła pulpitu... Po co komu ten
    zbędny luksus?! Na VBoxie tak sobie pracuje, gdyż
    kursor TC nie pokrywa się z kursorem gospodarza,
    przez co trudno nim niechirurgicznie ;) operować...

    Ale na rzeczywistym komputerze TC może być strzałem w dychę!

    > Sędzia Sądu Apelacyjnego w Białymstoku uzasadniał swój wyrok jakoś tak:
    > - biegli są na pewno dobrzy, bo w innych rozprawach sądowych są dobrzy
    > - biegła pulmonolog wprawdzie popełniła fatalny błąd, ale w innej
    >   sprawie a nie można ze sobą mieszać spraw...

    To warto zostawić potomnym! Wyrok był oparty o opinie
    biegłych -- bezkrytycznie przyjęte przez kolejne sądy...
    Opinie, które aż rażą błędami...

    Ale opinie są dobre, gdyż biegli są dobrzy -- o czym świadczą
    inne sprawy sądowe, w których udział brali ci właśnie biegli!

    Wprawdzie biegła Dziób chybieniem (czego sąd nie zakwestionował!)
    swym niemal uśmierciła mego ojca, czyli być może nie jest biegła
    w pulmonologii, ale popełniła ów błąd w innej sprawie a nie można
    mieszać różnych spraw -- takie są zasady w sądownictwie, o czym
    (z ojcowską ;) cierpliwością) pouczał mnie sędzia podczas
    wygłaszania swego uzasadnienia...

    Wytłumaczył ;) mi także, iż zadaniem sądu nie jest rozstrzyganie:
    - mam czas na pracę
    czy może jednak
    - nie mam czasu na pracę,

    lecz rozstrzygnięcie:

    - jestem zdolny do pracy
    czy
    - nie jestem zdolny do pracy...

    Innymi słowy -- być może mój stan zdrowia sprawia, iż brakuje
    mi czasu na zawodową pracę, ale sąd tego nie rozpatruje...
    Sąd nie kwestionuje:
    - konieczne ćwiczenia okołokręgosłupowe pochłaniają czas
    - konieczne wizyty lekarskie pochłaniają czas
    - wady wzroku (głównie -- niedowidzenie) pochłania czas
    - astma wymusza dłuższy sen, czyli pochłania czas
    ale... Zadaniem sądu nie jest rozpatrywanie tej (czyli
    czasowej) kwestii... Sąd ma inne zadanie -- i trzyma
    się tego zadania...

    Innymi słowy -- sędzia po dobroci wyjaśnia mi niedoskonałości ;)
    polskiego (może nie tylko polskiego) sądownictwa... W tak zwanych
    głębinach swego serca sędzia przyznaje mi rację, ale... Prawo jest
    przeciwko mnie, więc co on (zwykły człowiek -- zwykły urzędnik)
    może uczynić...

    Może (i chyba musi) wyjaśnić mi, że jego wyrok ma moc tak zwaną,
    ale sprawy nie kończy -- mogę skorzystać z kasacji, lecz muszę
    znaleźć prawnika, który by ten wyrok zaskarżył w SN, bo takie
    jest prawo...

    Gdzieś między wierszami sędzia dodaje:
    - kasacjE ,,rozpatruje'' ktoś pod dyktando ludzi pokroju ZUS... ;)

    Dodaje też BARDZO wyraźnie:
    - zwłaszcza wtedy bym przegrał, gdybym proces wygrał, ;) gdyż praktyka
    ukazuje, iż ZUS (któremu prawników nie brakuje -- opłacanych z kasy
    państwa!!!) skieruje sprawę do SN, czyli skasuje ów wyrok, po czym
    wygra i zmusi mnie do zwrócenia renty **razem z odsetkami**...

    TAK OTO WYGLĄDA PRAWO DO SĄDU W RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ!!!

    I ten wygląd nie przeszkadza ani Jarosławowi Kaczyńskiemu,
    ani Zbigniewowi Ziobrze/Ziobro, ani innym prawnikom Prawa
    i Sprawiedliwości...

    Takie prawo do sądu w RP ma każdy człowiek -- każdy, kto spiera
    się z ZUSem, ma takie właśnie prawo i taką drogą zazwyczaj
    przewędruje, o ile nie zatrzyma się... (mogłem nie występować
    do ZUS z wnioskiem o rentę, mogłem nie zgłaszać sprzeciwu
    wobec decyzji orzecznika, mogłem nie skarżyć ZUS w sądzie,
    mogłem zrezygnować z apelacji...)

    Renty chorobowe w Rzeczpospolitej Polskiej są fikcją czy parodią!?!

    To nie jest koniec mej rentowej opowieści. :)
    W pewny sensie -- to dopiero początek takiej opowieści,
    gdyż chorobowe renty w RP są znacznie ciekawsze niż ów
    wstęp, który zamieszczam...

    Co ma uczynić w Polsce człowiek chory do tego stopnia, że nie
    może pracą zarobić na swe utrzymanie?
    - może umrzeć z głodu i chłodu
    - może być utrzymywany przez rodzinę
    - może też pójść na pewien układ ;) ze ,,służbą zdrowia''...

    Jaki to układ? Ano musi taki delikwent uznać, iż jest psychicznie
    chory, zrezygnować z władzy nad swoim życiem, być może dać się
    ubezwłasnowolnić... Oczywiście musi też zapłacić ,,prowizję''?...

    Otóż nie!!! Znam doskonały sposób na otrzymanie chorobowej renty
    związanej ze schizofrenią, lecz inną niż uznanie swej duchowej
    ,,odmienności'' Sposób drastyczny? -- ależ skąd!! Oczywiście ZUS
    także zna ów sposób, zaś ja ukazałem wielokrotnie na grupach, iż
    dysponuję technicznymi ;) możliwościami skorzystania z tegoż sposobu,
    gdyż mam aż dwa niezależne argumenty ;) konieczne do skorzystania
    z tego sposobu... (wystarczy jeden taki argument) W istocie mógłbym
    znaleźć więcej takich ;) argumentów...

    Sąd Apelacyjny
    > To najwyższa instancja powszechnych sądów w Rzeczpospolitej Polskiej!

    -
    =
    -

    > o stan błogosławiony, ;) choć ze dwa kwadranse później był zbadany
    > przez policję a ogólny stan zdrowia ojca raczej ;) wykluczał
    > możliwość chlania... Na domiar złego tamtego dnia ojciec był
    > w fatalnym stanie, co wykazał dokumentacją medyczną -- ze dwa
    > dni później był operowany...

    Operacja była zaplanowana wcześniej -- nie była efektem tego wypadku...
    Ten wypadek co najwyżej przyspieszył tę operację o dobę czy o pół doby,
    ale operacja była planowana (o czym świadczyły wizyty lekarskie) przed
    wypadkiem. Może nawet ojciec skarżył się policjantom podczas kontroli
    krwi, bo problem (wymagający tejże operacji) widać było gołym okiem...

    Uznanie, iż ojciec spowodował wypadek w efekcie stanu zaburzonego ;)
    było raczej wykroczeniem poza dobre obyczaje, ale pasowało do obalenia
    ojca... Zaś podcięcie nóg ojcu przyczynić się musiało do przyblokowania
    mnie w mych sądowych bojach... Wojna o rentę była czymś nieważnym
    wobec starań o przetrwanie -- plajtująca firma mogła wyrzucić
    mnie na bruk tak zwany... Tak oto zamiast walczyć o rentę,
    musiałem walczyć o byt tak zwany...

    W tych też okolicznościach wo. służba ,,zdrowia'', widząc mnie dobitym,
    zaproponowała układ -- który odrzuciłem, czym chyba ;) mocno naraziłem
    się owej służbie ,,zdrowia''...

    Służbo ,,zdrowia'' -- chciałaś mnie pokonać na mym własnym boisku?! :)
    Nawet tak mocno dobity -- nadal miałem swą wiedzę okołopsychiatryczną,
    nabywaną od dziesięcioleci... Choć wzrok mam/miałem słaby a dostęp do
    księgozbiorów ;) mocno ograniczony -- od dziesięcioleci zapoznawałem
    się z psychocośtamami... Dałaś się pokonać nie byle komu -- pociesz
    się... [pozgrzytaj zębami, pozapowiadaj zemstę, poprorokuj itd...
    jestem królewskim Elfem -- tak sobie ;) lękam się twej zemsty...
    od dziesięcioleci prowadzę ten spór -- mam za sobą pokonanie
    niejednego twego ,,żołnierza''...]

    Drwina ze służby ,,zdrowia'' była jednym z pierwszych moich zwycięstw
    po serii klęsk związanych z tą sprawą rentową... Gdy celowałem -- nie
    miałem sił, ale gdy ciągnąłem za spust, ;) byłem już spokojny, gdyż
    ewentualny mój przeciwnik okazał się (zgodnie z autodeklaracją) moim
    sojusznikiem... Tak więc ,,strzelałem'' spokojnie, niewiele ryzykując...

    Ów cios (zadany służbie ,,zdrowia'') był dla mnie rozkoszą?
    strzeżcie się tryumfu -- jest pułapką losu
    To raczej mikrocios, czy nawet nanocios ;) -- ciosek...
    To tylko wstęp... Nawet nie krok... To jakby szurnięcie nogą o 2 cm...

    -=-

    Tak oto Kościół wespół w zespół ;) z nadzwyczajną kastą pokonał ;)
    mnie... Złapał Kozak Tatarzyna -- a Tatarzyn za łeb trzyma... ;)

    Nadal możliwe jest skasowanie wyroku na podstawie nadzwyczajności
    uchwalonych przez PiS -- ale kościelni ani myślą o skorzystaniu
    z tej możliwości, czym wykazują NIECHĘĆ do pojednania się ze mną...
    Próżne będą twierdzenia -- zatwardziały ;) Eneuel nie chciał zgody,
    którą Kościół nieustannie mu oferował...

    -=-

    Sędzia Iwulski to wg PiS dobry sędzia!
    Wśród niedobrych sędziów jest Tuleya i Gersdorf...

    Wg mnie PiS klasyfikuje jakoś tak:
    - dobrzy sędziowie to tacy, którzy wydają wyroki zgodne z żądaniami PiS
    - źli sędziowie to tacy, którzy wydają wyroki niezgodne z żądaniami PiS

    -=-

    Bogu zostawiam osąd, ale obietnicę swą podtrzymuję -- jeśli Jarosław
    Kaczyński nie naprawi sądownictwa, za co zostanie ukarany przez Boga
    ~tak,
    jak został ukarany Lech Kaczyński a będę mógł przyjść na okołożałobne
    uroczystości, przyjdę, zapalę świecę, popłaczę (może nawet zainwestuję
    w łzawiący gaz -- by moje łzy były autentyczne!) i będę cieszył się tak,
    jak cieszę się ukaraniem Lecha Kaczyńskiego...

    Nie ja (nawet myślą czy pragnieniem) zabiłem LK, nie ja osądziłem itd...
    Z przeciwnej strony -- pogodziłbym się z Boskim wyrokiem także wtedy,
    gdyby podobna kara dosięgnęła mnie... Każdy musi umrzeć (Matka Boska
    nie umarła?) ale nie każdy musi umrzeć tak, jak umarł LK....

    > Kościelni jedną swą ręką budowali ww. firmę -- zaś
    > komplementarną ;) swą ręką tę firmę niszczyli...
    > (tak ponoć czynią wrogowie Boga)

    > Bogu niech będą dzięki -- ale miło by było, gdyby Bóg
    > stosownie ukarał duchowieństwo i cały lud odkupionych...

    Jak żyd podczas II wojny światowej -- proponowałem złoto za chleb.
    Rozsądnym krokiem naprzód firmy pracującej z sygnalizacją świetlną
    był monitoring tejże sygnalizacji... Jan Paweł II miałby swą wielką
    firmę, którą mu proboszcz Stanisław (zapomniałem nazwiska...)
    Rabiczko obiecał... Ludzie znaleźliby mnóstwo pracy i pieniędzy
    a efekty pracy tej firmy można by było eksportować na cały
    cywilizowany świat... -- tak, jak Kościół tego sobie życzył...

    Ale Czesław (znowu zapomniałem nazwisko...) Jakubowicz nie brałby
    ,,prowizji''... Artur Milewski nie brałby za kserowanie itd...

    Jedną ręką rzymskokatolicki Kościół budował rodzinną ;) firmę
    Elis -- komplementarną ('drugi' w tym znaczeniu 'inny' jest
    rusycyzmem) ręką dzieło ;) swe burzył... Cerkiew prawosławna
    nie jest tutaj lepsza... (poza tym, że nie jest scentralizowana,
    więc grzechy białostockich patriarchów nie obciążają zwierzchników
    tak mocno, jak grzechy arcybiskupa Ozorowskiego obciążają papieży...)

    -=-

    To ani koniec, ani nawet środek... ;)
    [chyba, że 'środek' w innym tego słowa znaczeniu]

    --