  • 1. Data: 2012-12-26 14:37:58
    Temat: UHD 88 od Orange - porażka?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Nie mam anteny satelitarnej. Podłączyłem naziemną.
    Kanały TV naziemnej są w okolicach 260 i 280. Nie można zmienić ich
    numeracji.
    Podłączenie do Liveboxa tego dekodera uniemożliwia korzystanie z Internetu
    po kablu.

    Tyle do tej pory zauważyłem.

    Czy można zmienić numerację kanałów i korzystanie z Internetu bez odłączenia
    kabla od dekodera?

    Robert

  • 2. Data: 2012-12-26 15:38:15
    Temat: Re: UHD 88 od Orange - porażka?
    Od: Wmak <u...@u...narkive.com>

    >Nie mam anteny satelitarnej. Podłączyłem naziemną.

    Do czego?

  • 3. Data: 2012-12-26 15:41:41
    Od: Wmak <h...@u...narkive.com>

    Sorry, tytuł wątku okropnie bladą czcionką u mnie pisany

  • 4. Data: 2012-12-26 17:39:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > numeracji.
    > Podłączenie do Liveboxa tego dekodera uniemożliwia korzystanie z Internetu

    Dlaczego?

  • 5. Data: 2012-12-26 18:17:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Dec 2012 17:39:02 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Dlaczego?

    Livebox nie miał jednego portu ETH? Nie wiem, tak strzelam, dawno
    liveboxa nie miałem w ręku. Chyba dopiero LB2 ma więcej portów ETH.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-12-26 19:39:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:65cmd8h1n909k5b916bh18psuqdo5nl0q0@4ax.
    com...

    > Livebox nie miał jednego portu ETH? Nie wiem, tak strzelam, dawno
    > liveboxa nie miałem w ręku. Chyba dopiero LB2 ma więcej portów ETH.

    Nie.
    Wszystkie liveboxy miały więcej niż jeden.

    No chyba, że ma tv przez kabel i tv przez sat, ale i wtedy wystarczy zwykły
    hub dorzucić.

  • 7. Data: 2012-12-26 22:14:39
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 26 Dec 2012 19:39:12 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >Wszystkie liveboxy miały więcej niż jeden.
    >
    >No chyba, że ma tv przez kabel i tv przez sat, ale i wtedy wystarczy zwykły

    no bo jeden port nazywal sie ETH a drugi TV. Decoder w takim przypadku
    powinno sie podlaczyc do gniazda TV a ETH sluzyl do podlaczenia
    komputera (lub po wifi).

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2012-12-26 22:56:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    com...

    > no bo jeden port nazywal sie ETH a drugi TV. Decoder w takim przypadku
    > powinno sie podlaczyc do gniazda TV a ETH sluzyl do podlaczenia
    > komputera (lub po wifi).

    Dekoder satelitarny 85 - bez różnicy jak podłączysz, oba porty można
    skonfigurować jako zwykły Ethernet, a właśnie takiego połączenia wymaga 85.
    Dlatego pytam co się zmienia w 88.

  • 9. Data: 2012-12-28 20:38:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl>
    > no bo jeden port nazywal sie ETH a drugi TV. Decoder w takim przypadku
    > powinno sie podlaczyc do gniazda TV a ETH sluzyl do podlaczenia
    > komputera (lub po wifi).

    Na raz nie działa ETH i podłączenie LB do dekodera.Tylko czerwone gniazdo
    działa. Albo ETH, albo TV.Poniżej cytat ze strony konfiguracyjnej LB.

    "Po włączeniu usługi TV przez ADSL nie można użyć żółtego portu Ethernet do
    podłączenia komputera do Internetu."

    Robert

  • 10. Data: 2012-12-29 08:12:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > działa. Albo ETH, albo TV.Poniżej cytat ze strony konfiguracyjnej LB.
    >

    > "Po włączeniu usługi TV przez ADSL nie można użyć żółtego portu Ethernet

    Czyli masz TV przez ADSL?
    No to musisz zainwestować w huba, kartę wifi, lub w kilka liveplugów.
    BTW: Kiedyś do liveboxa dodawali gratis dongla z wifi do kompa, może teraz
    też idzie taki zestaw otrzymać?