  • 21. Data: 2019-10-30 16:48:43
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2019 09:41:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > i skaner jest z przodu?
    > Ludzie, czytajcie pytanie - było dość precyzyjne w tej kwestii. Żadnych czytników z
    tyłu bo to idiotyzm.

    > P.
    MI note 3
    USB C
    NFC
    skaner z przodu z reguły działa 80%
    Brakuje b20

  • 22. Data: 2019-10-30 17:03:20
    Od: k...@g...com

    On Wednesday, October 30, 2019 at 4:48:45 PM UTC+1, Bolko wrote:
    > MI note 3
    > USB C
    > NFC
    > skaner z przodu z reguły działa 80%
    > Brakuje b20

    No tylko nie ma jacka 3.5mm więc odpada, poza tym MIUI..

  • 23. Data: 2019-10-31 08:27:37
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 28.10.2019 o 22:41, Marcin pisze:
    > Witam

    > Jezeli w domu wszyscy maja telefony na USB-C to na wyjazd mozna
    > zabierac jedna ladowarke ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    I ustawiać się w kolejkę do ładowania..:-(

  • 24. Data: 2019-11-02 16:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Jeszcze lepszy numer wywinęli z tymi kartami nano, z założenia chyba
    > miała być oszczędność miejsca tymczasem tacka często jest większa od
    > karty w formacie mini. O problemach użytkownika z tym małym g*nem
    > nawet nie ma co się rozpisywać.

    Hmm, nie znam problemu.
    Jakies fotki pokazujace o co chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 25. Data: 2019-11-03 13:02:04
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 02.11.2019 o 16:00, Budzik pisze:

    > Hmm, nie znam problemu.
    > Jakies fotki pokazujace o co chodzi?

    Ale on istnieje. I zero fotek, kupić i się przekonać że nano to dla
    użytkownika kiła, a nie jakiś pożądany postęp.

  • 26. Data: 2019-11-12 11:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Ale on istnieje. I zero fotek, kupić i się przekonać że nano to dla
    > użytkownika kiła, a nie jakiś pożądany postęp.

    To taka odpowiedz w stylu: wiem ale nie powiem?
    Po co radzisz mi kupować coś co uznajesz z nieznanych mi powodów za kiłe?
    Nie lubisz mnie? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 27. Data: 2019-11-12 15:09:56
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.11.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > To taka odpowiedz w stylu: wiem ale nie powiem?
    > Po co radzisz mi kupować coś co uznajesz z nieznanych mi powodów za kiłe?
    > Nie lubisz mnie? ;-D

    Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła. I czy oczekujesz
    od kogoś kto zna problem aby ten swoją opinie potwierdzał linkami
    znalezionymi w necie?

  • 28. Data: 2019-11-12 16:58:20
    Od: k...@g...com

    On Tuesday, November 12, 2019 at 7:09:58 AM UTC-7, Trybun wrote:
    > Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła.
    Ale co Ci tam nie pasuje? Tacka to dzisiaj jedyne rozwiązanie, kiedy telefon jest
    nieotwieralny dla użytkownika. Gdyby nie nano sim, to co? Dwie mini-simki i karta
    pamięci w racce wielkości pudełka zapałek?

  • 29. Data: 2019-11-13 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła. I czy
    > oczekujesz od kogoś kto zna problem aby ten swoją opinie potwierdzał
    > linkami znalezionymi w necie?

    Wiem ze w dzisiejszych czasach to własciwie fanaberia ale oczekiwałbym
    merytorycznych argumentów...
    Zaciekawiłes mnie istnieniem problemu którego wczesniej nigdy nie
    zauwazyłem i jestem po prostu ciekawy o co chodzi. A ty, zapytany o
    szczegoły, unosisz sie duma jak jakas niedopukana panna.. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 30. Data: 2019-11-13 12:40:47
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.11.2019 o 16:58, k...@g...com pisze:
    > Ale co Ci tam nie pasuje? Tacka to dzisiaj jedyne rozwiązanie, kiedy telefon jest
    nieotwieralny dla użytkownika. Gdyby nie nano sim, to co? Dwie mini-simki i karta
    pamięci w racce wielkości pudełka zapałek?

    Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób
    zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to
    rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

    Nie gadaj, mam stary telefon Samsunga, w którym mimo tego że bateria
    jest wymienialna to zestaw SIM ma na boku obudowy. Karty bez idiotycznej
    tacki wyciąga się poprzez nacisk na nie. Tu jakiś kretyn wymyślił
    "kluczyk"..