  • 11. Data: 2013-05-23 14:45:50
    Temat: Re: UPC i fv za TV
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    news:knl2if$u70$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2013-05-23 14:33, rageofhonor pisze: A co stoi na przeszkodzie by
    >wydrukować fakturę i potwierdzenie
    > przelewu, które w wielu bankach jest od razu dostępne?
    > ja tak robię i też mam na papierze, ale nie muszę nigdzie
    > chodzić.

    W sumie racja ale i tak tę nieszczęsną fakturę trzeba wydrukować a potem
    dodatkowo potwierdzenie przelewu. Ja staram się oszczędzać miejsce i nie
    drukuje tyle papierów. W moim przypadku przejście się by zapłacić
    przynajmniej dobrze na zdrowie zrobi bo i tak za dużo siedzę.

  • 12. Data: 2013-05-24 01:58:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 May 2013 14:45:50 +0200, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > drukuje tyle papierów. W moim przypadku przejście się by zapłacić
    > przynajmniej dobrze na zdrowie zrobi bo i tak za dużo siedzę.

    Zawsze można zarchiwizować na dysku pliki pdf, które w razie potrzeby w
    przyszłości będzie można wydrukować.
    Archiwizować oczywiście w miejscu objętym stosownym backupem i migracją
    danych archiwalnych na płyty CD/DVD

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-05-24 15:16:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    rageofhonor nabazgrał(a):

> [...]
    > drukuje tyle papierów. W moim przypadku przejście się by zapłacić
    > przynajmniej dobrze na zdrowie zrobi bo i tak za dużo siedzę.

    Szkoda lasu ale jak widać wolicie żyć za czasów komuny i drukować wszystkie
    papiery do tego niszczyć środowisko ale co tam betonowy świat jest piękny
    ... ważne że mam PAPIER NA NICH .... dodam że wszystkie FA jak i płatności
    mam w necie i mogę zawsze do nich wrócić nawet za 10 lat i w razie problemu
    wydrukować.

  • 14. Data: 2013-05-24 15:17:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Zawsze można zarchiwizować na dysku pliki pdf, które w razie potrzeby w
    > przyszłości będzie można wydrukować.

    Bank czy UPC robią to za ciebie, wysatrczy się zalogować i ściągnąc
    FA/Przelew nawet taki co ma 10 lat ...

  • 15. Data: 2013-05-25 17:46:28
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i płatności mam w necie i mogę zawsze do nich wrócić nawet za 10 lat i w

    To ciekaw jestem czy jak zostanie uszkodzony serwer lub same dane na nim jak
    udowodnisz operatorowi że masz wszystko uregulowane ?
    Przecież nie uwierzy na to że bank nie zarchiwizował danych z przed roku .
    Więc nie kwaś tu o tych 10'ciu latach jak historia konta widoczna jest tylko
    przez rok lub pół zależności od banku a ściganie wierzytelności jest do
    pięciu lat wstecz .

  • 16. Data: 2013-05-26 01:58:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 May 2013 17:46:28 +0200, "DareckY" <D...@g...com>
    wrote:
    > Więc nie kwaś tu o tych 10'ciu latach jak historia konta widoczna
    jest tylko
    > przez rok lub pół zależności od banku a ściganie wierzytelności
    jest do

    Są banki gdzie nie ma ograniczeń czasowych historii.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2013-05-26 10:11:40
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    ..
    > jest tylko
    > jest do
    >
    > Są banki gdzie nie ma ograniczeń czasowych historii.
    >
    > --
    > Marek

    A operator ma obowiązek wystawić fakturę za Swoje usługi , a na formę
    elektroniczną muszą wyrazić zgodę obie strony :-(

  • 18. Data: 2013-05-27 14:09:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DareckY nabazgrał(a):

> [...]
    > jest tylko przez rok lub pół zależności od banku a ściganie
    > wierzytelności jest do pięciu lat wstecz .

    Sam nie kwaś nie stwarzaj sztucznych problemów ... naoglądałeś się filmów
    S/F i teraz bredzisz ....

  • 19. Data: 2013-05-28 13:13:39
    Temat: Re: UPC i fv za TV kopanie sie z koniem
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Czy ja jestem dziwny? Nie, chyba nie...

    Ale to UPC to mnie przeraza. Bo dostalem odpowiedz, ze skoro nie
    zadowalaja mnie rachunki to beda mi wysylac faktury VAT.

    ...tyle ze, od miesiecy im tlumaczylem, ze chce dostawac albo rachunek
    za usluge albo fakture za usluge, bo nie dostaje ani jednego ani
    drugiego. W korespondencji przysylali mi jedynie blankiet wplaty i
    rozliczenie - czyli zalaczniki do rachunku/faktury.

    No i masz "skoro nie odpowada panu to, ze dostaje pan rachunki to ok,
    bedzie dostawal pan faktury".

    Nie wiem, moze oni tam "rozliczenie" nazywaja "rachunkiem".

    Az sie boje, co dostane w nastepnej kopercie :)

    Bo w ostatniej, w ktorej obiecano mi przyslac zalegle rachunki dostalem
    czyste blankiety wplaty :D

    Smiac sie czy plakac?