  • Data: 2017-01-17 10:17:15
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-16 o 20:29, J.F. pisze:
    [...]
    >Jeszcze raz. Z 2 miesiące temu nie miałem Yanosika na liście
    >programów, które działają jako usługa. Jeśli go nie włączyłem, to go
    >nie było. Teraz, nawet jak zrestartuję telefon, to pojawia się
    >Yanosik że pracuje i wpierdala 7%, pomimo że go w ogóle nie włączam
    >(Yanosika). Teraz rozumiesz?

    IMO - jako usluga to yanosik byl dawno temu.
    Moglby ostrzegac z tla, gdyby nie mial ?

    Ale teraz juz raczej nie sprawdze - wszyskie mam aktualne.

    Jakos rok temu dorobili automatyczny start po polaczeniu z
    samochodem/zestawem sluchawkowym przez BT.
    I automatyczne wylaczanie po rozlaczeniu. Tylko to im cos nie bardzo
    dzialalo i czesto sie nie wylaczal.
    Potem poprawili i teraz sie w miare dobrze zamyka automatycznie.

    Co do uslug - restartuje telefon, jest tego cala masa, w tym i
    yanosik.
    A zuzycie baterii takie ... umiarkowane.
    W trakcie dalszej pracy cos sie popsuje i bedzie mi zarlo ambitnie.
    Czy yanosik temu winien - nie wiem.

    Radze sobie wylaczajac GPS i transfer danych, jest lepiej, ale nie
    zawsze dobrze.

    >Jak się nie wie to trzeba do specjalisty :) Są apki do sprawdzania
    >dokładnie co siedzi w procesach z czym się łączy itp. Można to zrobić

    No to poradz specjalisto konkretnie - ktore apki.

    >pozycji telefonu lub przy pomocy "bramy" czyli kontrolowanego dostępu
    >do internetu (sprawdzanie połączeń z internetem) Udostępniasz net dla
    >telefonu i sobie czytasz z czym i kiedy się łączy.

    J.