  • 1. Data: 2017-04-09 01:45:47
    Temat: Uczulony na smartfony?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Może to pomoże:
    https://www.technologyreview.com/s/604004/can-this-d
    umb-phone-free-us-from-smartphone-addiction/

    :-)

  • 2. Data: 2017-04-09 13:31:38
    Temat: Re: Uczulony na smartfony?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-04-09 01:45, Pszemol wrote:
    > Może to pomoże:
    > https://www.technologyreview.com/s/604004/can-this-d
    umb-phone-free-us-from-smartphone-addiction/

    > :-)

    Fajny sposób na wyważanie otwartych drzwi.

  • 3. Data: 2017-04-09 14:30:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 01:45, Pszemol pisze:
    > Może to pomoże:
    > https://www.technologyreview.com/s/604004/can-this-d
    umb-phone-free-us-from-smartphone-addiction/

    Może ja jeszcze ze starego pokolenia co potrafiło żyć bez tych facebuków
    i innych głupot.
    Smartfonów używam do dzwonienia, robienia zdjęć i słuchania muzyki.
    Wszystko inne to masochizm i bezproduktywna strata czasu :-)
    Nie jestem uzależniony od smartfona.

    PS. W końcu znalazłem normalnie działający smartfon w normalnym
    rozmiarze z cokolwiek działającą baterią za 600 zł. Xperia Z3 compact.
    Bujajcie się producenci przez 5 a może i 10 lat ;-)

  • 4. Data: 2017-04-09 14:36:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Apr 2017 14:30:25 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Bujajcie się producenci przez 5 a może i 10 lat ;-)

    Do pierwszej stluczki, zalania... Baterie wymienną ma?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-04-09 15:52:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 14:36, Marek pisze:
    > Do pierwszej stluczki, zalania... Baterie wymienną ma?

    Dbam o takie zabawki bo to pokaźna część mojej wypłaty. Argument z
    baterią jak dla większości dzisiejszych wynalazków.

    A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
    Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)

  • 6. Data: 2017-04-09 17:22:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.04.2017 o 15:52, z pisze:

    > Dbam o takie zabawki bo to pokaźna część mojej wypłaty. Argument z
    > baterią jak dla większości dzisiejszych wynalazków.
    w wielu telefonach da sie je wymienić. wiele telefonów da się ładować
    bezprzewodowo. bezprzewodowość ma zasięg 1 mm, ale oszczędza gniazdo.

    > A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
    > Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)
    bardzo podobne bebechy ma odmiana s4ki. i9506. większa rozdzielczośc,
    wymienna bateria, ładowanie bezprzewodowe, ale wolne i brak
    wodoszczelności.

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-04-09 18:15:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 17:22, ToMasz pisze:
    > bardzo podobne bebechy ma odmiana s4ki. i9506. większa rozdzielczośc,
    > wymienna bateria, ładowanie bezprzewodowe, ale wolne i brak
    > wodoszczelności.

    Ale to jest 5 cali. Tu już można poprzebierać i powybrzydzać :-)

  • 8. Data: 2017-04-11 16:19:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Apr 2017 15:52:14 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
    > Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)

    Sgs2 używam od 6 lat i zamierzam kolejne 10.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-04-11 20:05:04

    W dniu 2017-04-11 o 16:19, Marek pisze:
    > Sgs2 używam od 6 lat i zamierzam kolejne 10.

    Mam. Słuszny rozmiar. Słaba bateria mimo założonej grubszej 2000 i nowej
    klapki.
    Muli nawet po wgraniu alternatywnego softu. (chociaż da się go używać)
    Właśnie się zastanawiam czy się go nie pozbyć. W sumie wszystko działa
    ale woollniej jak na jakimś 386DX4 ;-) czy nowoczesnym atomie.

    Znajomi są zachwyceni tym rozmiarem. Dlatego wynalazłem właśnie ;-) Z3
    Compact. Tu wszystko działa na już a bateria ciągnie dłużej od ajfonów.