    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Date: Tue, 3 Nov 2020 18:40:42 +0100

    W dniu 03.11.2020 o 17:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Intryguje mnie przypadek pewnej młodej szachistki.
    > Co myślicie?
    ale o jaki przypadek chodzi?
    > To nawet nie o cały telefon chodzi, wystarczy odebranie
    > dwu-trzyliterowego skrótu ruchu.
    > Na sali w torbie jak twierdziła nie miała telefonu, jedynie powerbank
    > (po co komu normalnie w mieście powerbank?)
    > W toalecie ponoć ktoś podejrzał jak grzebała przy pasku/klamrze.
    > No nie takie przypadki znała historia szachów.
    zgaduje o co Ci chodzi, ale jak zastanawiasz się czy ktoś kto dysponuje
    dużymi pieniędzmi może przekazywać informacje na niewielką odległość?
    Tak. można mieć wszyty odbiornik tak samo jak rozrusznik serca.
    słyszałem ze ktoś odbierał za pomocą plomby w zębie radio. o ile to była
    bujda, to sądzę że dało by się zrobić ceweczkę w plombie w zębie, która
    przekaże impuls do korzenia, języka... Pytanie tylko na jaką odległość
    zadziała. czy aż na 10 metrów, zakładając że nadajnik będzie wielkości
    smartfona - nie wiem.

    ToMasz