  • 41. Data: 2011-02-09 15:36:09
    Temat: Re: Ulgnąłem prawym kołem w błocie Użyć podnośnika?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:iiu7c4$9eq$1@inews.gazeta.pl...

    > Słowo znane mi od dziecka - Warszawa i okolice

    A rodzina skąd pochodzi?

    > Zdziwiłem się, że ktoś może tego nie znać
    > więc zatrudniłem Google:
    > http://www.mirbink.webpark.pl/u.htm
    > Wmak
    >
    > W słownikach szukać "lgnąć" - forma dokonana będzie "ulgnąć"

    Raczej "przylgnąć".

  • 42. Data: 2011-02-09 15:37:13
    Temat: Re: Ulgnšłem prawym kołem w błocie Użyć podno?nika?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > W reszcie kraju raczej "przylgnąć" - bo i "lgnac" ma jakby nieco inne
    > znaczenie :-)
    >
    > A w blocie to mozna "utknąć".

    A jeszcze lepiej "ugrzęznąć".

  • 43. Data: 2011-02-09 15:38:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Benhaker" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " Wmak" <
    >
    > Ja tez mieszkam na mazowszu i słowo to jest mi znane od dziecka. Nawet nie
    > zdawałem sobie sprawy że mówię gwarą.

    I do tego nie lokalną, tylko pałucką. ;-)

  • 44. Data: 2011-02-09 16:12:44
    Temat: Re: Ulgn??em prawym ko?em w b?ocie U?yae podnoœnika?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wlasnie - jedno kolo zostanie zahamowane, drugie zostanie
    > zahamowane tak samo i zysku nie ma.

    Nie koniecznie tak samo, dyfer też ma swoje opory - czasem wyjdzie.
    Szpery oczywiście z tego nie będzie.

    > Moze gdyby odwrotnie - wcisnac hamulec a potem ruszac, moze by zerwalo
    > najpierw to o lepszej przyczepnosci. Tylko jak to zrobic bez trzeciej
    > nogi. Kijem od szczotki ? Czy to rada dla posiadaczy automata ?

    Zmień szpilki na normalne buty i spróbuj jedną nogą wcisnąć dwa pedały
    ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-02-09 16:56:24
    Temat: Re: Ulgnš?em prawym ko?em w b?ocie U?yae podno?nika?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2011 14:02, J.F. wrote:

    > Potrafisz zademonstrowac ?
    > Bo ja nie. Kompletnie nic nie pomaga.

    Nastepnym razem postaram sie miec ze soba kamere..

    > Hm, sprobowac z wiekszym gazem i zdac sie na ABS ?

    Co ma ABS do tego? Zreszta w wiekszosci samochodow nie wlaczy sie wcale
    ponizej jakiejs ustalonej przez producenta predkosci.

    Kamil

  • 46. Data: 2011-02-09 17:04:59
    Temat: Re: Ulgnš?em prawym ko?em w b?ocie U?y? podno?nika?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Feb 2011 15:56:24 +0000, Kamil wrote:

    >Nastepnym razem postaram sie miec ze soba kamere..

    >Co ma ABS do tego?

    Odpusci hamulec na tym kole ktore jest "zablokowane"

    >Zreszta w wiekszosci samochodow nie wlaczy sie wcale
    >ponizej jakiejs ustalonej przez producenta predkosci.

    Dlatego najpierw rozpedzic do wiekszej "predkosci" :-)

    J.

  • 47. Data: 2011-02-09 17:07:28
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2011 16:04, J.F. wrote:

    > Odpusci hamulec na tym kole ktore jest "zablokowane"

    Co odpusci, skoro sie nie zalaczy?

    > Dlatego najpierw rozpedzic do wiekszej "predkosci" :-)

    Stojac po drzwi w blocie, swietna rada. ;)

    Kamil

  • 48. Data: 2011-02-09 20:13:27
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    CeSaR pisze:

    > Nissan Patrol GR tak idealnie się zakopał w nadwiślańskim piachu że
    > wycieliśmy galezie z kilku okolicznych drzew żeby go wyciągnąc na w miarę
    > twardy teren.
    > Dzięki Bogu że w ten piach wjechaliśmy na raptem 2 może 3 metry - gdybyśmy
    > pojechali dalej to wycieczka do wsi po traktor byłaby nieodzowna...

    Każdy samochód da się zakopać :-) Co i raz się widzi na zdjęciach z
    rajdu dakaru czy rajdów przeprawowych samochody wklejone w błoto czy
    zakopane w piachu :-)

    Seco

  • 49. Data: 2011-02-09 20:50:43
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.02.2011 08:55, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> [...]
    > Protestowałem, że się wkleimy. Kazał jechać i byłem zaskoczony, jak
    > autko sprawnie sobie radzi w takich warunkach :-)

    Kolega kupil Land Rovera (nie pomne jaki model, ale ten bardziej
    terenowy). Dumny z terenowego auta, napedu na 4 kola, blokad mostow itd
    stwierdzil "jedziemy przetestowac". Pojechalismy. Po lopate wracalem
    pieszo ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 50. Data: 2011-02-09 21:20:46
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message news:iitojm$n9g$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Dzięki Bogu że w ten piach wjechaliśmy na raptem 2 może 3 metry - gdybyśmy
    > pojechali dalej to wycieczka do wsi po traktor byłaby nieodzowna...

    Ja sie zakopalem (z napedem 4x4) w sypkim piachu na nadmorskiej wydmie.
    Wystarczylo tylko odgarnac reka piasek sprzed kol, zeby samochod zaczal sie
    toczyc, a nie zakopywac...

    --
    Axel