  • 1. Data: 2021-01-26 21:15:34
    Temat: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 26.01.2021 o 20:58, Irokez pisze:

    > Kropelka - średnio to widzę ze względu na siły. Raczej widzę coś co
    > zadziała jak spawanie plastiku - rozpuści na punkcie styku a potem
    > zwiąże. Ale co? Kruche to jest :(

    Jak mi rozleciały się plastiki trzymające śrubki zawiasów w laptopie, to
    zrobiłem zgrabną "tamę" tam gdzie nie było ścianki i zalałem klejem
    dwuskładnikowym Distal Rapid. Oczywiście wcześniej trzeba to przygotować
    czyli oczyścić, odtłuścić. Można zmatowić jak jest możliwość. Na razie
    trzyma, bo klejone nie punktowo tylko dużą powierzchnią. Jak jest
    miejsce, to można pomyśleć o wcześniejszym zatopieniu metalowych
    drucików dla wzmocnienia. Potem zalać klejem. Trochę zabawy jest, ale
    zależy ile tam jest miejsca na takie manewry.

  • 2. Data: 2021-01-26 21:32:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-26 o 21:15, szod pisze:

> [...]
    > drucików dla wzmocnienia. Potem zalać klejem. Trochę zabawy jest, ale
    > zależy ile tam jest miejsca na takie manewry.

    Miejsca jest na tyle aby zrobić sarkofag wokoło. Ale musi podejść za
    pierwszym razem bo potem będzie kupa. Stąd pytanie poszło o sprawdzone
    metody.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-01-27 10:02:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-26 21:32, Irokez wrote:
    > Miejsca jest na tyle aby zrobić sarkofag wokoło. Ale musi podejść za
    > pierwszym razem bo potem będzie kupa. Stąd pytanie poszło o sprawdzone
    > metody.

    ustawić element, zgrzać punktowo lutownicą żeby się nie ruszał (albo
    przykręcić na chwilę dłuższą śrubką z większymi podkładkami), zalać
    okolicę klejem dwuskładnikowym do plastiku po uprzednim przygotowaniu
    powierzchni, kleje są rzadkie więc tak jak przedpiśca informuje - trzeba
    go przyblokować żeby się nie rozpłynął

  • 4. Data: 2021-01-27 17:36:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-01-26 21:15, szod wrote:
    (ciap)
    > dwuskładnikowym Distal Rapid.

    się skończył i już wiecej go nie będzie :-(

    W.