  • 1. Data: 2015-04-09 17:28:43
    Temat: Usunięcie rys z szyby
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Czesc.

    Jakiś kutafon porysował mi szybę. Coś z gatuntu troglodytów rysujących
    szyby w autobusach ostrym szpikulcem. Duzo tego mi nie popsuł, ale widać
    że coś chciał napisać ale musku nie stykło ... szyba boczna.

    Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne. Nie zależy mi na
    super jakości, ma byc jako tako.

    Z tego co widzę głównie polerują szyby diamentami czy innymi pastami.
    Zanim pojadę zapytać o cenę: wydawało mi się że widziałem kiedyś
    wypełniacze do rys. Nie mogę tego znaleźć, wszędzie polerka.

    Faktycznie została mi tylko polerka szyby?

  • 2. Data: 2015-04-09 18:16:19
    Temat: Re: Usunięcie rys z szyby
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne. Nie zależy mi na super
    > jakości, ma byc jako tako.

    Jeśli wyczuwalne pod paznokciem, to polerka prawdopodobnie niewiele pomoże.

    > Z tego co widzę głównie polerują szyby diamentami czy innymi pastami.
    > Zanim pojadę zapytać o cenę: wydawało mi się że widziałem kiedyś
    > wypełniacze do rys. Nie mogę tego znaleźć, wszędzie polerka.

    Z tego co wiem, to żywice stosowane do naprawy odprysków są wprowadzane pod
    ciśnieniem, więc przy rysie pewnie nie znajdą zastosowania. Są też żywice
    wykańczające, ale one nie są całkowicie przezroczyste, więc na dłuższej
    powierzchni rysy, prawdopodobnie tylko pogorszą sprawę. Te info mam sprzed
    paru lat, jak interesowałem się tematem, być może dzisiaj stosują coś
    lepszego, może ktoś podpowie.

    > Faktycznie została mi tylko polerka szyby?

    Ewentualnie wymiana. Jaka to szyba, w jakim aucie? Może używka będzie
    tańsza?

    Wiwo

  • 3. Data: 2015-04-09 19:10:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-09 18:16, Wiwo wrote:
    > Ewentualnie wymiana. Jaka to szyba, w jakim aucie? Może używka będzie
    > tańsza?

    Boczna tylna do Orlando.

  • 4. Data: 2015-04-09 19:48:34
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Boczna tylna do Orlando.

    Zerknij na znany portal aukcyjny. Tak na szybko po wpisaniu "orlando szyba"
    widzę kilka ofert po 50zł za tylną boczną (chociaż są i takie po 100-150zł).
    Patrząc na zdjęcia, nie jest chyba wklejana. Osobiście wolałbym ją wymienić,
    niż bawić się w polerowania, czy zaklejania.

    Wiwo

  • 5. Data: 2015-04-10 00:24:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Duzo tego mi nie popsuł, ale widać że coś chciał napisać ale musku nie
    > stykło ... szyba boczna.
    >
    > Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne.
    > Nie zależy mi na super jakości, ma byc jako tako.

    Z pewną nieśmiałością zapytam - jeśli słabo widoczne i do
    tego z boku, to po co się tym przejmować i próbować naprawiać?

  • 6. Data: 2015-04-10 16:28:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 00:24, Pszemol pisze:
    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z pewną nieśmiałością zapytam - jeśli słabo widoczne i do
    > tego z boku, to po co się tym przejmować i próbować naprawiać?

    O to samo chciałem zapytać.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-04-10 20:10:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-10 16:28, Marcin N wrote:
    > O to samo chciałem zapytać.

    Ponieważ *są*słabo, ale widoczne :)

    Autko w miarę nowe. Troche szkoda bo szpeci.

  • 8. Data: 2015-04-10 23:07:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Ponieważ *są*słabo, ale widoczne :)
    >
    > Autko w miarę nowe. Troche szkoda bo szpeci.

    Poczekaj, aż ci jakieś dziecko porysuje drzwi rowerem to przestaniesz
    się przejmować szybą.

    --
    MN

  • 9. Data: 2015-04-14 15:41:43
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    > Ponieważ *są*słabo, ale widoczne :)
    >
    > Autko w miarę nowe. Troche szkoda bo szpeci.

    może jak się zbliżasz do auta to patrz na drzewa lub ptaki, szybko się
    przyzwyczaisz :)
    masakra :)

  • 10. Data: 2015-04-18 06:09:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zbigniew" <...@a...aa> wrote in message

    > może jak się zbliżasz do auta to patrz na drzewa lub ptaki,
    > szybko się przyzwyczaisz :)
    > masakra :)

    Punkt za dobre poczucie humoru, Zbigniew.

    A do Sebastiana - naprawdę stary - wyluzuj i daj spokój.
    Potraktuj to jak "ochrzczenie" nowych butów przez podeptanie :-)

    Wiem, że nowe autko więc każda skaza "boli", ale w końcu to tylko
    blaszane pudełko do poruszania się po drodze - rys i obić
    napewno szybko zbierze trochę więcej, nie ma się czym przejmować...
    Po tej pierwszej, każdą nową rysę przyjdzie Ci nieco łatwiej znieść.

    No chyba że jesteś jednym z tych ludzi, którzy całe weekendy spędzają na
    myciu, woskowaniu i pucowaniu swoich blaszanych pupilków? ;-)