  • 1. Data: 2014-04-27 10:25:28
    Temat: Re: Uwaga Miny na Allegro !!!
    Od: jagmar <adammot@_NOSPAM_interia.pl>

    Musashi napisal

    > Witam Was pozwalam sobie wkleić wiadomość mojej Koleżanki aby was
    > przestrzec.....

    > Zlalazlam ostatnio na Alllegro tlumik, ktory zostal mi skradziony kilka
    > m-cy temu na zlocie w Bednarach, ktore za rok tez sie odbeda i znowu
    > ktos moze z nich wrocic bardzo rozczarowany. Sprzedajacym na allegro o
    > nicku- AdamusAiM Ktokolwiek kupuje cos od tego czlowieka
    > najprawdopodobniej kupuje skradzina rzecz i musi sie liczyc z tym, ze
    > byc moze ktos kiedys pozna swoja wlasnosc. Wierze ze zaden motocyklista
    > nie chce zastac kiedys swojego moto z brakujacym elementem wydechu. To
> [...]

    Chciałbym napisać sprostowanie odnośnie tego co zostało napisane pod
    adresem nicku AdamusAiM.Osoba która twierdzi że tłumik jaki sprzedawałem
    był jej własnością nie mając go w rękach jest nieporozumieniem po
    zdjęciach stwierdziła że to ten który jej skradli.Rozumiem zdenerwowanie
    tej pani ale chyba musiała być w szoku jeśli pisze się takie oskarżenia
    pod czyimś adresem z allegro może niech sama poda nick jeśli jest siebie
    taka pewna bo ja przez tyle lat nie mam ani jednego negatywa.Chciałbym
    zaznaczyć że podczas rozmowy tel z panią Alicją dostarczyłem informacji
    wraz z tel kontaktowym z kąt miałem tłumik i w jaki sposób do mnie trafił
    więc te wszystkie bzdury jakie są pisane na mój temat przez tą panią są
    bez postawne.Nigdy nie mówiłem tej osobie że nic mi nie można zrobić oraz
    nie byłem niemiły wręcz przeciwnie straszono mnie Policją i sądami a tu
    sytuacja może być odwrotna.
    Jeśli jest ktoś chętny to odpowiem na wszystkie pytania.
    Pozdrawiam Adam